Новини » Економіка 15 травня, 2019, 23:10
На підприємстві «Антонов» влаштували «полювання» на фахівців
ZIK
ZIK

Держпідприємство «Антонов» потребує працівників. Набирають як слюсарів, так і конструкторів. Аби заохотити до себе на роботу, навіть показали авіаційно-виробничу «кухню» зсередини.

Про це йшлося в ефірі програми новин «Перші про головне» на телеканалі ZIK.

Держпідприємство «Антонов» нараховує близько десяти тисяч працівників. Та від початку року тут мають гостру потребу в кадрах. До звичної проблеми еміграції додався ще один клопіт. Унаслідок збільшення замовлень в оборонній галузі фахівців перехоплюють київські роботодавці.

«На підприємства «Артем», «Луч», «Кузня на Рибальському» треба одні й ті самі спеціалісти. Частина спеціалістів звільнилась і перейшла працювати на інші підприємства на аналогічні посади», – розповів віце-президент із виробництва ДП «Антонов» Віталій Читак.

Робота в авіціайній галузі не може не вабити своєю цікавістю. Адже в одному цеху збирають пасажирські лайнери, а поруч є найбільший у світі серійний транспортний «Руслан». Нині гігант проходить технічне обслуговування.

«Старі деталі міняємо на нові й робимо це після кожного приземлення. Якщо є якась неполадка, ми її усуваємо», – розповів працівник підприємства.

У компанії задіяні понад 200-ті професій – від конструкторів до електромонтерів. Головна ж потреба – у вузькопрофільних фахівцях.

«Потрібні штамповщики, ковалі, слюсарі-доводчики, гальванщики, ливарники. Тобто ті напрями, які переважно затребовані в авійаційно-конструкторській галузі», – зазначив Читак.

Тут готові виховувати й власні кадри і пропонують доволі конкурентну зарплату, в середньому – 15 тисяч гривень.

Нагадаємо, російський Аерофлот скасував близько 50 рейсів літаків Sukhoi Superjet 100 після авіакатастрофи в Шереметьєво. За інформацією видання, через 15 хвилин після зльоту в ніс літака дійсно вдарила блискавка. Грозовий захист лайнера відключив генератори, тому повітряне судно перейшло на електропостачання від акумуляторних батарей і режим прямого управління польотом.

Як зазначає керівництво з експлуатації SSJ-100, така ситуація не вимагає негайної посадки і подачі сигналу лиха: літак може перебувати в повітрі достатній час, щоб пілоти могли спокійно приземлитися на найближчому аеродромі, а за необхідності зайти на друге коло.

У катастрофі загинула 41 людина.

Ганна Безугла, Антон Андрущенко, «Перші про головне»

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-05-19 13:20 :09