Новини » Економіка 14 травня, 2019, 16:15
Багатство таки поняття відносне, – дослідження Modern Wealth Survey
Фото: Getty Images/Global Images Ukraine
Фото: Getty Images/Global Images Ukraine

Скільки потрібно мати грошей, щоб вважатися багатієм в Америці? Як виявило дослідження, проведене інвестиційною компанією Чарльза Шваба Modern Wealth Survey, сума залежить від віку.

Багатство – поняття відносне. Як виявляється, ​​особистий капітал в $1 млн зовсім не означає, що ви багаті. У щорічному дослідженні інвестиційної компанії Чарльза Шваба Modern Wealth Survey люди, які вважали себе багатими, мали $2,3 млн. Це, за словами компанії, «перевищує більше ніж у 20 разів фактичний розмір особистого капіталу американських домогосподарств», – зазначає видання Bloomberg.

З віком сума зростає. Серед людей, віком від 55 до 73 років середня сума особистого капіталу, яка сприймалася за багатство, становила $2,6 млн, що на 35% вище за суму, яку вважає багатством покоління міленіуму.

Дослідження, яке розглянуло національну вибірку з 1000 американців у віці від 21 до 75 років, також показало, що більшість американців найбільше цінують нерухомість. Понад 50% респондентів різних вікових категорій сказали, що, якщо вони отримали б прибуток у розмірі $1 млн, то витратили б його, а найпопулярнішою покупкою буде нерухомість, особливо серед людей, віком від 22 до 37 років.

Люди покоління Міленіум також поставили під сумнів умови опитування. Більш ніж 3/4 з них сказали, що їхнє особисте визначення багатства залежить від того, як вони проживають своє життя, а не від конкретної суми доларів.

Тим не менше, 60% з них узагалі не переймаються цим питанням, оскільки планують розбагатіти протягом 1-10 років. Результати опитування пропонують цікаву метод збагачення – ігнорувати повідомлення у соціальних медіа.

Чому, спитаєте ви? Ну, здається, віртуальна зажерливість набрала обертів для цифрового покоління. Згідно з опитуванням, люди невірно розпоряджалися своїми грошима через те, що підпадали від вплив того, що бачили у соціальних медіа. І негативний вплив соціальних медіа на витрати лише зростатиме. Наприклад, у березні Instagram оголосив про те, що він тестує нову функцію під назвою Checkout, яка дозволяє користувачам купувати речі безпосередньо у програмі, а не перенаправляє їх на веб-сайт Інтернет-магазину.

59% опитаних американців сказали, що вони живуть від зарплати до зарплати, а миттєве задоволення дається високою ціною. Попри те, що сильна економіка та низький рівень безробіття допомагають споживачам утримувати свої боргові платежі, найбільші американські банки стикаються з тим, що витрати за кредитними картами перевищують ті, що стосуються кредитів на авто та житло.

Переклад з англійської Оксани Вергелес, для ІА ZIK

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-05-25 18:07 :19