Новини » Львів 8 травня, 2019, 16:34
На вул. Замарстинівській у Львові почали монтувати трамвайні рейки

У Львові продовжуються роботи з реконструкції вул. Замарстинівської, на ділянці від вул. Липинського до вул. Гайдамацької. Від сьогодні в роботу взято останній відрізок дороги від вул. Р. Дашкевича до вул. Заводська.

Як повідомили у ЛКП «Львівавтодор», розпочалися роботи з монтажу рейок трамвайних колій. Вже прокладено 75 м колії на ділянці від вул. Липинського до вул. Городницька, передає прес-служба Львівської міської ради.

За інформацією ЛКП «Львівавтодор», станом на 8 травня прокладено 472 м водопроводу діаметром 160 мм. на ділянці до вул. Дашкевича. Також змонтовано 6 залізобетонних колодязів. Після укріплення ґрунту цементним розчином на ділянці 102 м, розпочалися роботи щодо заміни каналізаційного колектора. Вже змонтовано 262 м каналізаційної труби діаметром 1600 мм. Збудовано 10 нових каналізаційних камер для підключення існуючих каналізаційних мереж житлових будинків та 10 дощоприймальних колодязів.

На ділянці від будинку № 112 до будинку № 94 по вул. Замарстинівській влаштовано піщано-щебеневу та асфальто-бетонну основу під плити трамвайних колій площею – 760 м2. Змонтовано плити трамвайних колій на ділянці 345 м. А також влаштовано піщано-щебеневу основу під тротуар площею 350 м2 і укладено 210 м2 тротуарної плитки. Змонтовано 229 м дорожнього бортового каменю. Залито 9 фундаментів з анкерами для опор контактної мережі.

«Розпочався монтаж рейок трамвайних колій. Вже прокладено 75 м колії на ділянці від вул. Липинського до вул. Городницька і рухаємося до вул. С. Баронча. Адже від вул. Липинського до вул. С. Баронча вже прокладено майже 350 м трамвайних плит», – повідомив Олексій Хміль, прес-секретар ЛКП «Львівавтодор».

Нагадаємо, 16 лютого 2018 р, ЛКП «Львівавтодор» отримало дозвіл від Державної архітектурно-будівельної інспекції на проведення будівельних робіт на об’єкті «Реконструкція вул. Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної)». Виконує роботи ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл». Ціна договору реконструкції вул. Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної)», який ЛКП «Львівавтодор» уклав з переможцем тендеру ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», – 84 476 020,00 грн.

Ремонтні роботи розпочалися з 5 березня 2018 р. Саме тоді було зроблено підготовчі і демонтажні роботи. Проведено демонтаж трамвайних рейок, роботи по зняттю верхньої частини дороги – асфальту і бруківки. Демонтовано контактну мережу і зовнішнє освітлення. Однак роботи були призупиненні через виявлення нестійких ґрунтів – плавунів. Після проведення додаткових геологічних досліджень і внесення змін до проекту реконструкції вул. Замарстинівська, 8 червня 2018 р. ремонтні роботи відновлено.

Проект «Реконструкція вулиці Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торфꞌяної) у м. Львові» виготовлений у 2015 р інститутом ДПІ «Містопроект» ЛМР на замовлення департаменту житлового господарства та інфраструктури і у 2017р переданий для його реалізації замовнику нижчого рівня – ЛКП «Львівавтодор». У травні 2017р укладено угоду з ДП «Спеціалізована державна експертна організація – Центральна служба Української державної будівельної експертизи» на проведення експертизи проекту по об’єкту. За дорученням Центральної служби експертизи, експертизу проекту виконала філія ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Львівській області. Дата оголошення тендеру – 28 вересня 2017 року.

Проектом передбачено:

  • реконструкція вулиці з трамвайними коліями – 0,899 км;
  • перекладка каналізаційного колектора по вул. Замарстинівській в межах реконструкції вулиці, заміну ділянок колекторів з бокових вулиць, заміна усіх випусків з житлових будинків та випусків з дощових ринв, заміна усіх дощоприймачів та їх приєднань до вуличних колекторів з влаштуванням гідрозатворів, влаштування колодязів та камер на підключенні до каналізаційної мережі. Діаметр проектованих колекторів 200−2000 мм;
  • заміна чавунного водопроводу діаметром 150−200 мм вздовж вул. Замарстинівської, заміна ділянок водопроводів з бокових вулиць, влаштування пожгідрантів та запірної арматури, влаштування колодязів на підключенні водопроводів з бокових вулиць;
  • влаштування дренажу дорожнього полотна;
  • влаштування зовнішнього освітлення;
  • захист мереж електропостачання, систем зв’язку;
  • -заміна газопроводів середнього і низького тисків;
  • влаштування контактної мережі трамваю.
* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-06-20 20:04 :06