Новини » Світ 1 травня, 2019, 11:15
Facebook по-новому: компанія змінює дизайн та додає нові можливості соцмережі

Компанія Facebook Inc. репрезентувала новий дизайн соцмережі, тепер більше уваги приділяється групам і особистому спілкуванню користувачів.

Про це пише Українська правда з посиланням на Bloomberg.

Зміни, про які оголосили на щорічній конференції F8 у Каліфорнії, роблять для користувачів сервісу групи основною частиною спілкування в соцмережі.

Новий дизайн для мобільного додатку виділяє групи, до яких приєдналися користувачі, і показує персоналізовану стрічку подій в усіх групах, в які входить користувач, на спеціальній вкладці.

Додаток також змінює колір – він буде оформлений в білому кольорі замість традиційного синього.

Групи, які можуть бути загальнодоступними або приватними, можуть використовуватися для зв’язку між друзями на відстані, об’єднувати людей зі схожими інтересами або захопленнями і організовувати заходи.

Також Facebook представить інші нові функції. Служба Facebook Dating отримає функцію Secret Crush, яка дозволяє людям «показувати інтерес» до дев’яти своїх друзів у Facebook. Якщо хтось з них є в Facebook Dating, він отримає повідомлення про те, що хтось в нього закоханий. Якщо ця людина раніше додала шанувальника до свого списку Secret Crush, Facebook покаже збіг.

Соцмережа також допоможе налагодити не романтичні стосунки. Функція «Зустрічайте нових друзів» даватиме рекомендації, засновані на деяких збігах, наприклад, проживання в тому ж місті або робота у тій самій компанії.

Facebook оновить сервіс електронної комерції Marketplace. Люди, які продають товари на Marketplace, скоро зможуть приймати оплату, безпосередньо, через Facebook, включаючи вартість доставки.

Компанія також планує інтегрувати різні онлайн-властивості Facebook, дозволяючи користувачам відправляти повідомлення між WhatsApp, Instagram і Facebook Messenger.

За словами генерального директора компанії Марка Цукерберга, ці зміни є найбільшими за останні п’ять років. Впродовж останніх двох років компанія все активніше просуває використання груп, оскільки люди уникають публічних публікацій на сторінках і шукають більш інтимні способи спілкування з друзями і сім’єю.

Цукерберг повторив плани зі створення соціальної платформи, орієнтованої на конфіденційність.

«У нас зараз не найсильніша репутація в сфері конфіденційності, – сказав він. – Нам потрібно змінити спосіб роботи компанії сьогодні».

Нагадаємо, що у березні минулого року навколо Facebook розгорівся скандал, коли стало відомо, що компанія Cambridge Analytica через свій додаток в соцмережі збирала дані користувачів. Припускається, що ці дані могли бути використані в ході виборчої кампанії в США в 2016 році і референдуму про вихід Великої Британії з Євросоюзу. Cambridge Analytica могла отримати дані в цілому 87 млн ​​користувачів соцмережі.

Федеральна комісія з торгівлі США (F.T.C.) планує оштрафувати компанію на суму до 5 мільярдів доларів за порушення конфіденційності.

 

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-06-17 15:58 :02