Новини » Регіони 25 квітня, 2019, 13:55
В Івано-Франківську нарешті затвердили логотип міста
<nbsp;>

Сьогодні, 25 квітня, на сесії Івано-Франківської міськради прийняли рішення про затвердження бренду міста. Конкурс на розробку дизайну бренда Івано-Франківська був оголошений рік тому. Серед запропонованих варіантів було обрано 6 найбільш цікавих.

Саме з них 20 вересня 2018 року визначили переможця. Ним стала розробка дизайну бренда Ігоря Гуцуляка. Про це повідомив власкор IA ZIK.

В основі логотипного знаку – проекція (вигляд зверху) Ратуші. Кольорову гаму складають червоний і чорний та їхні відтінки. Також на логотипі можна помітити основні символи ідентифікації міста – міська Ратуша, Станіславська фортеця (Бастіон), Галка (герб Івано-Франківська), перо для каліграфії та географічне розташування міста (екологічно чиста місцевість у передгір’ї українських Карпат).

Співавтор дизайну бренду Ігор Гуцуляк запропонував варіанти використання символів у рекламі, друкованій і сувенірній продукції, і навіть для авіаліній. Базовий логотип подається українською мовою. При використанні інших мовних версій графічний напис перекладається на слоган. Головна тема – «Івано-Франківськ – місто для життя».

Довідка IA ZIK.

Бренд міста Івано-Франківська та систему візуальної ідентифікації (бренд-буку) міста розроблено в рамках реалізації програми «Маркетингової стратегії міста Івано-Франківська», яка впроваджуєтьмся Івано-Франківською міською радою у співпраці з Проектом міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС). Проект ПРОМІС впроваджує Федерація канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки уряду Канади.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-06-25 23:09 :31