Новини » Політика 23 квітня, 2019, 11:50
Якби президента обирав Facebook, переміг би Порошенко. Instagram обрав Зеленського, – Казарін
ZIK
ZIK

Соціальна мережа Instagram стала справжнім відкриттям президентських виборів в Україні. Саме там і зосереджувалась значна частина прихильників Володимира Зеленського. Натомість прихильники Петра Порошенка сконцентрувались у Facebook. Можливо, це свідчить і про те, що у нас виходить з моди ціла соціальна мережа.

Про це в ефірі інтелектуально-політичного проекту «Гра у класику» з Сергієм Рахманіним на телеканалі ZIK розповів журналіст Павло Казарін.

Він висловив переконання, що значна поляризація суспільства та прояви ненависті прихильників одного з кандидатів прибічникам іншого пов’язані з соціальними мережами.

«Раніше такого не було, оскільки, нагадаю, що сфера українського політичного блогерства народилась разом з Майданом. До цього топовими блогерами були Мустафа Найєм та Сергій Лещенко, у яких було по 5 тисяч «френдів». Тому українська блогосфера народилась у 2014-му, коли класичні ЗМІ не встигали за запитом на інформацію», – пояснює експерт.

Він зауважив, що у 2014 році Facebook раптом став головною українською соціальною мережею, а всі чиновники масово кинулись туди, аби завести свої акуанти.

«Якщо твоя «вага» у соцмережі була високою, ти міг «затегати» будь-якого чиновника, а він приходив у твої коментарі, де можна було вести дискусію. Тобто, ти міг достукатись до нього. Facebook виконував функцію такого собі віче – він міг комусь видати вірчу грамоту, а когось позбавити соціального капіталу», – розповідає Павло Казарін.

Для порівняння він навів приклад ефективності соціальних мереж у політичному житті сусідньої Росії, пригадавши діяльність опозиціонера Олексія Навального.

«Він зняв розслідування «Он вам не Димон» (щодо корупційної діяльності російського прем’єра Дмитра Медведєва – ZIK), а потім оголосив дату проведення протестних акцій. Раптом виявилося, що майже 40% учасників акції – це школярі», – зазначив журналіст.

З його слів, такого не очікували ні російські правоохоронці, ні опозиціонери, які організували акцію. А все через багатогранність Інтернету та соціальних мереж.

«Російські опозиціонери сиділи у Facebook, російська поліція моніторила «Вконтакте», батьки цих дітей сиділи в «Однокласниках», а самі діти – в YouTube. Ми сприймаємо цей ресурс, як медіа-склад, а для підростаючого покоління росіян – це соціальна мережа», – підкреслив Казарін.

Так само і в Україні, розповідає він, справжнім відкриттям президентських виборів 2019 року став Instagram.

«Акаунт Володимира Зеленського у Facebook – це приблизно 500 тисяч осіб. Натомість в Instagram на нього підписані 4,8 мільйона осіб. Сумарна кількість користувачів українського Facebook – 14 мільйонів, а Instagram – 12», – розповідає фахівець.

Крім того, зауважив він, кожне відео Володимира Зеленського у соціальній мережі Instagram набирало близько 3 мільйонів переглядів.

«У той же час у Петра Порошенка в Instagram лише 250 тисяч підписників. Може таке бути, що з моди виходить ціла соціальна мережа? Оскільки коли б український Facebook обирав президента, переміг би Порошенко. Втім, Петро Порошенко програв», – резюмував Павло Казарін.

Нагадаємо,у Twitter з’явився акуант переможця виборчих перегонів Володимира Зеленського.

Читайте більше новин на тему: вибори 2019: другий тур

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-05-21 17:50 :28