Новини » Економіка 18 квітня, 2019, 11:32
90% робітників мають бути українці: Омелян назвав умови для іноземних компаній в Україні
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян. Фото: Микола Тис/ZIK
Міністр інфраструктури України Володимир Омелян. Фото: Микола Тис/ZIK

Володимир Омелян вважає, що прихід в Україну іноземних компаній є важливим показником розвитку ринку, але є дві умови, яких мають дотримуватися підрядники: «Перша − це реєстрація в Україні, податки в Україні. Друга − 90% найманого персоналу мають бути українці.

Про це міністр заявив під час робочої наради щодо перевірки готовності підрядних компаній до початку будівельного сезону на дорозі М-05 Київ – Одеса, – повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури.

17 квітня міністр інфраструктури України Володимир Омелян та керівник Укравтодору Славомір Новак провели робочу нараду щодо перевірки готовності підрядних компаній до початку будівельного сезону на дорозі М-05 Київ – Одеса, а також проінспектували початок робіт на ділянці 128-143 км, де підрядна організація почала роботи із фрезерування асфальтобетонного покриття.

Роботи з поточного середнього ремонту розпочато у квітні 2019 року ВАТ «Будівельно-монтажний трест №8» (Республіка Білорусь).

Міністр інфраструктури Володимир Омелян наголосив, що через недостатнє фінансування дорожньої галузі України у попередні роки ремонтні роботи на автомобільній дорозі М-05 Київ-Одеса не здійснювалися у необхідному обсязі.

Наразі покриття автомобільної дороги М-05 має значний експлуатаційний знос, адже переважна більшість ділянок дороги запроектована та збудована у 60−80-х роках минулого століття. Фактичні навантаження значно перевищують її несучу спроможність.

Перша реконструкція автомобільної дороги М-05 була проведена у 1977 році, в період з 1990−1998 рр. на автодорозі М-05 Київ − Одеса реконструкція проводилась на окремих ділянках.

Володимир Омелян зауважив, що ремонт траси М-05 є важливим проектом дорожньої галузі: «Київ-Одеса – дорога міжнародного і державного значення. Для нас це принципово – забезпечити високу якість покриття на цій дорозі. Водночас треба усвідомлювати, що для якісних доріг потрібне фінансування. Цього року на капітальний та поточний ремонт дороги Київ-Одеса в межах Київської області з державного бюджету передбачено 633,8 млн грн. Фінансування МФО – 28,2 млн євро. Ми залучаємо всі ресурси для відновлення траси Київ-Одеса».

Володимир Омелян також наголосив, що захід в Україну іноземних компаній є важливим показником розвитку ринку, але є дві умови, яких мають дотримуватися підрядники: «Перша − це реєстрація в Україні, податки в Україні. Друга − 90% найманого персоналу мають бути українці. Якщо ви хочете бути на українському ринку, то ці дві умови мають бути виконані».

Керівник Укравтодору Славомір Новак наголосив, що М-05 є важливим коридором для розвитку транзитного потенціалу України: «Наша мета – підвищити цю дорогу до категорії автобану. Цього року ми проведемо капітальний і середній ремонт М-05 на ділянці від Білої Церкви до межі Київської області за рахунок Дорожнього фонду, коштів ЄБРР та ЄІБ, в тому числі за рахунок економії 50 мільйонів євро з попередніх проектів. За рахунок програми GO Highway починаємо ремонт коридору у Черкаській області – від кордону на південь. Окрім того, продовжимо роботи, які було заморожено в 2008 р., з будівництва мосту через Хаджибейський лиман. Контракт із переможцем тендеру вже підписано. З 2020 року фокусуємося на подальших ділянках від Умані до Одеси, Миколаєва, Херсона».

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-05-26 03:05 :36