Новини » Політика 15 квітня, 2019, 14:51
Політолог провів паралель між кампанією другого туру і серіалом «Чорне дзеркало»
ZIK
ZIK

Темп виборчих кампаній перед першим і другим турами відчутно відрізняється. Раніше кроки кандидатів нагадували змагання, зараз події можна прирівняти до шоу або ж віртуального «Чорного дзеркала».

Про це в ефірі інформаційно-аналітичного проекту «Коментарі» заявив політолог Олег Пастернак.

«Вчора, після обіду, борди масово почали з’являтися по всій Україні. Подейкують, що вперше їх повісили в Черкасах. Навіть почали звинувачувати мера міста, хоч, в принципі, незрозуміло, навіщо йому це потрібно», – каже політолог.

Олег Пастернак наголошує: будь-яка реклама впливає на споживача в більшій чи меншій мірі.

«Звернімо увагу на темп кампанії до першого і до другого турів. Раніше ми  відчували дух змаганням. Зараз все перетворюється на віртуальне «Чорне дзеркало», тобто шоу. Це означає, що, по-перше, в штабі Порошенка змінилися підходи, особливо після знаменитого ролика Зеленського, де він викликає опонента на стадіон. По-друге, ймовірно, у чинного Президента є спеціалісти, які направляють його рекламну кампанію», – говорить політолог.

Він зазначає: авторів уже скандальних бордів можна було б віднайти, якби на плакатах, як цього вимагає законодавство, розмістилося маркування – вихідні дані.

«Очевидно, план був негайно розмістити, а потім, через вимогу законодавства – зняти. Найголовніше завдання цієї ситуації: порушивши свідомо закон, укомплектувати месидж в свідомість людей по всій Україні», – пояснює експерт.

Олег Пастернак припускає, якою є реакція електорату обох кандидатів на борди.

«Як має думати виборець Порошенка, коли бачить цей борд? Він активізується, вважає, що треба обов’язково прийти на вибори, бо кандидату може забракнути голосів і він не стане Президентом. Виборець Зеленського споглядатиме і радітиме бордам, мовляв, Порошенко йде. Фактично, реклама має одночасно вплив на два електорати», – каже політолог.

Борди – це справа чорних політтехнологів, можливо, сірих, звертає увагу Олег Пастернак.

«Це стратегія спрямована на підвищення явки виборця Петра Порошенка. Тому що вона дратує електорат чинного Президента, змушує обов’язково проголосувати», – додає політолог.

Нагадаємо, народний депутат фракції «БПП» Григорій Шверк розповів, хто і чому встановив борди із силуетом Петра Порошенка.

Читайте більше новин на тему: вибори Президента

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-04-23 13:54 :28