Новини » Економіка 8 квітня, 2019, 21:10
Фахівці підрахували, скільки втрачають українці на «прихованих» послугах мобільних операторів

Офіс ефективного регулювання (BRDO) напрацьовує нормативні зміни, що допоможуть вирішити проблему втрати грошей абонентами мобільного зв’язку через контент-послуги, які вони не замовляли.

Про це повідомляє прес-служба BRDO у Facebook.

Як зазначили експерти, гроші з мобільного рахунку можуть зникати саме через контент-послуги – мелодії, гороскопи, анекдоти – обсяги продажів яких зростають із кожним роком.

«За нашою оцінкою, сукупний дохід від них у 2017 році перевищив 1 мільярд гривень!» – зазначили у BRDO.

І додали, що визначити, яка частина оплачених контент-послуг насправді не замовлялася споживачами, доволі складно.

«Однак, навіть якщо припустити, що таких 10%, то збитки споживачів становлять не менше 100 млн грн на рік», – додали експерти.

Як зазначили в BRDO, проблему визнає і сам регулятор – Нацкомісія, що здійснює держрегулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ).

Так, у кінці березня НКРЗІ опублікувала звіт на своїй сторінці, що підтверджує: підключення операторами контент-послуг без згоди абонентів було однією із двох основних проблем мобільного зв’язку у 2018 році (друга – відсутність тарифних планів без інтернету).

«Про зростання масштабу проблеми свідчить і динаміка відповідних скарг абонентів: порівняно з 2016 роком, їхня кількість у 2018-му зросла у 5 разів!» – наголосили у BRDO.

Водночас в Офісі ефективного регулювання підкреслили, що IT-cектор BRDO вже напрацьовує нормативні зміни, що допоможуть вирішити цю проблему.

Довідка IA ZIK.

За даними АМКУ, «велика трійка» мобільних операторів скоротила термін дії ряду тарифних планів до чотирьох тижнів (28 днів).

Так, у серпні 2018 року lifecell заявив про переведення на 28-денну тарифікацію пяти тарифних планів передоплати.

Раніше на розрахунковий період тривалістю чотири тижні перейшли оператори «Київстар» і «Vodafone Україна».

У вересні 2018 року Антимонопольний комітет почав розслідування факту зміни трьома найбільшими мобільними операторами країни розрахункового періоду в тарифних планах.

Як зазначалося, всього за 12 місяців абонентам тарифних планів із 28-денний тарифікацією доводиться сплачувати звязок 13 разів.

У березні 2019 року Vodafone повернув щомісячну абонплату, не дочекавшись рішення АМКУ.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-07-18 05:26 :34