Новини » Політика 31 березня, 2019, 20:25
Томіленко розповів, як Facebook «збив» політичну антирекламу
ZIK
ZIK

Передвиборча кампанія була «досить цинічною». Політики створювали в інформаційному просторі потужну напругу, використовуючи навіть соцммережі. Однак, за два тижні до голосування Facebook надав певний «сигнал тверезості», коли відкрив інформацію про замовників платної реклами.

Таку думку під час телемарафону «День виборів-2019» на телеканалі ZIK висловив голова Національної спілки журналістів України Сергій Томіленко.

Він наголосив: під час передвиборчої кампанії в інформпросторі була створена «надзвичайна напруга». Цю атмосферу забезпечували не так журналісти, як самі політики та їх штаби.

«Адже хто є генератором напруги, ворожнечі, конфліктних тем, замовляв якісь брудні, дискредитаційні  матеріали? Все одно, це політики чи штаби», – зазначив Томіленко.

Тож він підкреслив: сьогодні фіксує «досить цинічну» передвиборчу кампанію щодо поширення інформації.

«Штаби використовують всі методи і зокрема – соціальні мережі. Звичайно, наприкінці кампанії ми отримали певний сигнал тверезості від Facebook, коли вони запровадили можливість публічного отримання інформації, хто саме замовляє платну рекламу у цієї соцмережі чи генерує якісь певні групи – за кандидатів або проти. Відповідно, протягом останніх двох тижнів перед голосуванням це трохи збило антирекламу», –зауважив експерт.

Адже, за його словами, якщо перед цим у соцмережах спостерігалось занадто багато політичних «чорнушних матеріалів», натомість їх стало менше.

«Окрім того, думаю, що традиція «дня тиші» є позитивною. Адже було певне перезаванткаження для всієї авдиторії, у суботу всі відпочили», – підкреслив Сергій Томіленко.

Читайте більше новин на тему: вибори Президента

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-05-25 15:53 :51