Новини » Політика 29 березня, 2019, 22:05
Пошуки дружини та ютуб-канал собаки: чим запам’ятаються кампанії кандидатів у президенти
ZIK
ZIK

В останній день минулого року, 31 грудня, офіційно стартувала президентська кампанія. За цей час до яких тільки методів не вдавалися кандидати, аби завоювати народну любов. Намагалися здивувати креативом, втім не гребували й старими перевіреними часом технологіями.

Те, якими були останні три місяців у політичному житті України, в сюжеті інформаційного проекту «Перші про головне» на телеканалі ZIK.

Найпершим свою кандидатуру на посаду президента зареєстрував екс-міністр екології Ігор Шевченко. І відразу вдався до епатажу. Свою кампанію перетворив на шоу: оголосив про пошуки дружини.

«Я вважаю, що сім’я дійсно може допомогти. Певен: хороша дружина допомагає президенту», – заявив тоді Ігор Шевченко.

Обираючи такі методи, кандидати радше мали на меті запам’ятатись, а не виграти, кажуть експерти. Це ж можна розцінювати як приціл на майбутні парламентські перегони.

Ще однією особливістю цьогорічної кампанії є роль соцмереж. Цей ресурс кандидати стали активно залучати для агітації. Наприклад, записували відеоблоги на своїх ютуб-каналах.

«Це наш улюбленець Йотанчик. Обжора. Він погриз частину килиму», – вразив прихильників на ютуб-каналі мер Львова Андрія Садового, де він разом зі своїм собакою.

Та навіть, здавалося б, досі незвичні для українського виборця стратегії піарників насправді виявилися лише копіюванням уже готових західних методик, кажуть фахівці.

«Деякі елементи цих відеоблогів вони відверто витягнули з кампаній інших політиків. Скажімо, Берні Сандерса, Александрії Окасіо-Кортес тощо. Взагалі Україна – це клондайк найгірших політтехнологій, які звозяться сюди з усього світу», – заявив політолог Микола Давидюк.

Водночас традиційні вже способи агітації – білборди чи штабні намети – теж були популярними серед кандидатів. І що ближче до дня виборів, то більшою ставала їхня кількість.

Загалом цьогорічна кампанія від попередніх відрізняється високою конкурентністю. Що й казати, адже за президентське крісло змагається 39 кандидатів. Використовували і взаємні звинувачення, та цим псували рейтинг радше собі, ніж конкурентам.

 «Ну ця кампанія за інформаційним брудом десь серед найгірших кампаній. За технологіями –технології виявилися беззубими і дуже немудрими. І тим, хто їх використовував найбільше, не принесли особливого прибутку і не дали результату», – переконаний політолог Тарас Чорновіл.

А от які з технологій виявилися найефективнішими, засвідчать уже самі підсумки перегонів.

Нагадаємо, Президент України Петро Порошенко у своєму Twitter привітав 125 військових та одного кота з новосіллям у нових збудованих та обладнаних гуртожитках у Старичах. Кіт, якого згадав Президент, одразу ж став новою темою для мемів, тим самим здобувши неймовірну популярність в українському сегменті Інтернету.

Ганна Безугла, «Перші про головне»

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-05-23 04:28 :03