Новини » Політика 27 березня, 2019, 13:47
Політична реклама у США така ж спримітивізована, як і в Україні, – журналіст
ZIK
ZIK

Цікаво, що попри розбіжності у політичній культурі України та США, політична реклама в обох державах несе однакові посили. Вона така ж примітивна та висвітлює негативну тональність щодо конкурентів її замовника.

Таку думку в ефірі інформаційно-аналітичного проекту «Коментарі» телеканалу ZIK висловив журналіст Мілан Лєліч.

Директор Інституту громадянської освіти НаУКМА Людмила Зубрицька наголосила: враховуючи, що живемо в інформаційному суспільстві, якщо політики не рекламуватимуться на телебаченні, то перейдуть у соцмережі.

«Як на мене, доволі цікавим є фактор того, що цього року Фейсбук відкрив основних платників за політичну рекламу. Це також великий масив для дослідження Комітету виборців України, де хочуть побачити, куди пішли кошти з виборчих фондів», – вважає Зубрицька.

Адже вона переконана: не всі кошти, сплачені за рекламу у Фейсбуці, пішли саме з виборчих фондів.

«Та інформаційне суспільство вимагає такого політичного продукту. У нас політична реклама – доволі спрощена, в більшості не завжди несе смислові ознаки, а примітивні, популістичні. Однак, у всьому світі така реклама існує», – зазначила Зубрицька.

Окрім того, вона зазначила: у США на політичну рекламу в ЗМІ офіційно йде 70% виборчого фонду.

У свою чергу журналіст Мілан Лєліч додав: мав можливість спостерігати за виборчою кампанією у США. Тоді дуже здивувався, що за колосальних відмінностей між законодавством, політичними практиками та політичними культурами в Україні і Штатах, політична реклама в обох країнах є дуже схожою.

«Дуже багато негативної тональності. З’являється умовний кандидат Біл Джексон у темних тонах, мовляв, що він винен у злочинності та низькому рівні життя. Натомість виходить його опонент, наприклад, Біл Пітерсон – і одразу все розцвітає, якісь щасливі діти бігають довкола», – розповів журналіст.

Він наголосив: це спримітизована реклама, якої дуже багато бачимо і на українських телеканалах.

«Мовляв, усі опоненти винні в поганому, лише з’являється сонцесяйний кандидат – і одразу всі посміхаються, всі щасливі», – підкреслив Мілан Лєліч.

Як повідомлялось раніше, політолог Петро Олещук зазначав, що телеканали можуть «цікаво» тлумачити законодавство щодо «дня тиші». У цей день в ефірах, ймовірно, транслюватимуть візити кандидатів у різні міста.

Читайте більше новин на тему: вибори Президента

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-05-23 21:56 :50