Новини » Політика 25 березня, 2019, 20:05
Дорогі вибори: політолог вказав, як зробити кампанію дешевшою
ZIK
ZIK

Найефективнішою інвестицією коштів у передвиборчій кампанії є вкладання коштів у партійні структури або ж мережу агітаторів, які агітують за претендентів на президентський пост.

Таку думку в ефірі програми «Коментарі» на телеканалі ZIK висловив політолог Сергій Таран.

Політолог, коментуючи дані руху «Чесно» щодо виборчих фондів претендентів на президентський пост, зауважив, що в Україні виборча кампанія є досить дорогою, і, до прикладу, європейські кампанії є значно дешевшими.

«З іншого боку, американські кампанії дорожчі, аніж українські, проте це значно більша країна», – додав Сергій Таран.

Він зауважив, що в США одним із показників є те, скільки коштів зібрала політична сила, натомість в Україні до цього ставляться з підозрою.

«Для цього є причини: значна частина коштів, які йдуть у різні виборчі фонди, йдуть або тіньовим способом, або через підставних осіб. Довести це практично неможливо, але це відбувається», – зазначив Сергій Таран.

Політолог порадив звертати увагу не на кількість коштів, а на їхнє походження.

«В ідеалі ми би мали йти до системи, де виборча кампанія мала би бути дешевшою», – зазначив він.

Сергій Таран зауважив: для того, щоб партії не існували «від виборів до виборів», а претенденти на найвищий пост у державі спілкувалися із виборцями, найефективнішою інвестицією коштів у передвиборчій кампанії є вкладання коштів у партійні структури або ж мережу агітаторів, які агітують за кандидатів.

«Я великий прихильник того, щоб в Україні були створені розгалужені партії, які існували б не лише від виборів до виборів, а й у міжпартійний період, і щоб це були активісти, які реально знали б програми свого кандидата», – додав політолог.

Нагадаємо, згідно з даними руху «Чесно», виборчий фонд Петра Порошенка становить 415,6 мільйона гривень, і це на 100% його власні кошти. Виборчий фонд Юлії Тимошенко формують кошти партії – 164 мільйони гривень. Володимир Зеленський має виборчий фонд у розмірі 102,8 мільйона гривень. Більшість коштів внесли фізичні особи, решта – власні кошти та партійний внесок.

Як повідомляли, за даними дослідження спільного опитування КМІС, Центру Разумкова та Соціологічної групи «Рейтинг», проведеного 5-14 березня 2019 року, 84% українців братимуть участь у виборах Президента України 31 березня.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-04-22 21:16 :41