Instagram хоче ввести функцію купівлі прямо в соцмережі

Соцмережа Instagram тестує нову функцію, яка дозволить користувачам здійснювати закупівлі безпосередньо через додаток замість веб-сайтів рітейлерів.
Про це повідомляє Bloomberg із посиланням на директора Instagram з продуктів для бізнесу Вішала Шаха, передає Укрінформ.
«Після років спостереження за гарними картинками їжі, моди й дизайну на Instagram, люди зможуть купувати речі, які вони бачать й «лайкають», напряму через додаток», – йдеться у повідомленні.
За даними Bloomberg, починаючи від сьогодні додаток соцмережі починає тестувати нову функцію, яка дозволить користувачам купувати речі зокрема від рітейлерів, таких як Nike й платформа дизайну моди Revolve.
Таким чином користувачам більше не доведеться переходити на веб-сайти самих рітейлерів для купівлі необхідного товару.
За словами директора Instagram з продуктів для бізнесу Вішала Шаха, нова функція може стати значною частиною бізнесу соцмережі.
«Протягом часу, ми створюємо цінності для людей, і ця (функція – ред.) може стати значною частиною нашого бізнесу», – сказав він.
Зазначається, що користувачі зможуть платити за допомогою Visa, Mastercard, Discover та PayPal.
Додамо, харківський кіт-»таксист» став зіркою соцмереж.