Новини » Київ 12 березня, 2019, 23:40
Транспортний колапс: експерт пояснив, як можна ліквідувати 40% заторів у столиці
ZIK
ZIK

Саме через відсутність практичного підходу в організації вуличного руху в Києві та інших великих містах утворюються масштабні затори.

Про це зауважив радник голови «Укравтодору Олександр Кава в ефірі проекту «Злий дім« на телеканалі ZIK.

Експерт підкреслив, що у Києва дійсно є достатньо коштів, щоб відремонтувати головну вулично-дорожню мережу. Але замість того, щоб у процесі ремонту робити дороги безпечнішими, визнає радник голови «Укравтодору», київська влада, на жаль, на цьому економить.

«Наприклад, Повітрофлотський проспект – це шестисмугова магістраль, яка була капітально відремонтована. Утім зустрічні потоки машин рухаються в одній площині, і між ними немає жодного відбійника. А от пішохідні переходи через таку кількість смуг руху не мають жодного острівця безпеки», – зазначив Олександр Кава.

Він аналізує, якщо розглядати планування доріг загалом, то саме через відсутність практичного підходу в організації вуличного руху в Києві та інших великих містах утворюються масштабні затори.

«У Києві можна ліквідувати 40% заторів провівши банальну реорганізацію руху на перехрестях», – впевнений Олександр Кава.

Голова бюджетної комісії Київської облради Ольга Бабій додає, що коли звертають увагу на те, скільки виділили коштів на дороги, то беруть до відома тільки ті гроші, які виділили на капітановий ремонт. Але при цьому не зважають, що немає коштів на подальше обслуговування дороги.

«Часто є такі пошкодження дорожнього покриття, які можна ліквідувати за рахунок своєчасного обслуговування, щоб не допустити більших руйнувань. Це, зокрема, невеликі тріщини та шви, які у Європі дуже швидко ремонтують спеціальною технікою.

Так, щороку європейці закладають до 5-10% від вартості дороги на поточне обслуговування – це і очистка зливової каналізації, і точковий ремонт, і безпека та решта постійних витрат на утримання дорожнього комплекс», – пояснила Ольга Бабій.

Як повідомляли, Кабмін пропонує змінити склад покриття доріг, щоб вони служили довше. Зокрема, пропонують оновити ДБН щодо проектування доріг загального користування.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-15 00:22 :03