Новини » Політика 7 березня, 2019, 14:55
Напередодні президентських виборів Facebook розкриє замовників політичної реклами
Facebook. Фото: Getty Images/Global Images Ukraine
Facebook. Фото: Getty Images/Global Images Ukraine

У середині березня компанія Facebook запровадить верифікацію замовників політичної реклами й публічно розмістить базу даних української політичної агітації.

Про це повідомив керівник корпоративних комунікацій Facebook у Центральній і Східній Європі Ян Щєгєнни, пише громадський рух ЧЕСНО.

«У середині березня ми запустимо інструменти для того, аби зробити політичну рекламу (для України – ред.) на Facebook прозорішою», – повідомив у листі Щєгєнни.

Зокрема, від рекламодавців вимагатимуть оприлюднити, хто саме платить за політичну рекламу.

Дані будуть зберігатися впродовж семи років у публічній бібліотеці.

«Там міститиметься інформація про те, як реклама поширювалася, наприклад: діапазон витрат, показників, а також демографія про тих, хто бачив рекламу, їхній вік, стать і локацію», – написав Щєгєнни.

Також керівник написав, що нещодавно у компанії видалили низку облікових записів і сторінок у Facebook та Instagram, які виникли в Росії й діяли в Україні та залучалися до «неавтентичної поведінки».

Він додав, що Facebook співпрацює в Україні з Центральною виборчою комісією, фактчекерами, дослідниками та громадськими активістами.

Щєгєнни запевнив, що корпорація глобально блокує й видаляє фіктивні облікові записи та обмежує розповсюдження неправдивої інформації.

У ЧЕСНО відзначають, що у соцмережі рекламуються політики всіх рівнів – «Від Петра Порошенка з Юлією Тимошенко до мажоритарників й місцевих політиків», які не пояснюють походження реклами, замовників чи видатків на неї.

«У прес-службі Адміністрації Президента взагалі не знають, хто веде й за які гроші рекламує Facebook-сторінку гаранта Конституції. А прес-секретар Порошенка на запитання про це відмовчується вже кілька місяців поспіль», – стверджують у громадському русі.

Також не звітують про видатки на Facebook-рекламу партії, які часто приховують їх за витратами на медіа-моніторинг і PR-агенції.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-04-25 18:44 :57