Новини » Політика 6 березня, 2019, 19:55
Несподіванки останніх передвиборчих днів: координатор «Опори» побачила тенденцію
ZIK
ZIK

Не можна цілком покладатися на результати соціології, бо за тиждень до останніх парламентських виборів опитування не показали реального рейтингу політичних сил.

Про це в ефірі програми «Перші про головне. Коментарі» на телеканалі ZIK заявила координатор виборчих програм мережі «Опора» Ольга Айвазовська.

На запитання ведучого про те, наскільки сильно будуть впливати вікові категорії виборців на остаточний вибір, пані Айвазовська сказала, що є певна природна поведінка електоральних груп і в контексті віку також. А їхня мобільність і дисципліна є традиційною.

«Старша цільова аудиторія частіше ходить на вибори, ніж молодь. Але відповісти на питання, чи прийде молодь, чи ні, я не можу», – зазначила Айвазовська.

За її словами, у питаннях виборів не можна цілком покладатися на результати соціології, бо на останніх парламентських виборах у 2014 році за тиждень до виборів ніяка соціологія не показала реального порядку розташування політичних сил, а в сам день виборів жоден екзит-пол не відобразив справжніх результатів виборів.

Пані Айвазовська це пояснює тим, що виборці частково визначаються в приміщенні для голосування і керуються емоціями щодо питання йти чи не йти голосувати.

«Ці останні дні були визначальними у зв'язку з тим, що окремі політичні партії були новими брендами. Жодна соціологія не показувала, що «Народний фронт» буде лідирувати. І навіть шість екзит-полів не продемонстрували цього, окрім результатів нашого паралельного підрахунку голосів. Як і те, що «Свобода» не подолає 5-відсотковий бар'єр, як і результат «Самопомочі» й «Опозиційного блоку», – пригадала координатор виборчих програм мережі «Опора».

Нагадаємо, експерт із PR Сергій Дідковський вважає, що штаб Зеленського намагається вийти на південно-східного виборця.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-18 03:59 :36