Новини » Економіка 1 березня, 2019, 15:48 блоги
Про автовласників, які мають десь стандарти і дискомфорт інших

Наскільки наш зір падає від щоденного зустрічного ксенону? Скільки ДТП сталося через осліплення фарами з ксеноном? Жаль, нема методики визначення цього.

Я коли їду, то мені наче виїдає зіниці зварювальним апаратом. Автомобілів з ксеноном все більше і більше. Вони ростуть, схоже, у геометричній прогресії. А разом з тим і розмови серед водіїв про те, що, мовляв, за кордоном фари з ксеноном заборонені. Не знаю. Сумніваюся. Ксенон із спеціальною оптикою, передбачений заводською комплектацією, не сліпить.

Сліпить зустрічних водіїв лише світло фар, які не призначені для ксенонових ламп. Тобто, переобладнані фари всупереч стандартам. Грубо кажучи, на заводі фара сконструйована і розрахована, наприклад, на галогенку. Але «доброзичливий» до ближніх автовласник мав стандарти і дискомфорт інших водіїв в дупі і вставив в свою фару ксенонову лампу. Бо так дешевше і світліше. А те, що це сліпить інших і є передумовою ДТП – то пофігу.

Найцікавіше, що ці переобладнані ксенони у нас, фактично, заборонені. Є дві статті КУпАП, які дають можливість штрафувати водіїв. Але чому поліція того не робить – не знаю. Чекає поки ми всі осліпнемо? Зрештою ж і поліція сліпне. Припускаю, немає просто волі навести з тим лад. Хоча, можливо, є якісь формальні перешкоди?!

facebook.com/toribal
facebook.com/toribal
facebook.com/toribal
facebook.com/toribal

Редакція не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють у блогах на сторінках ZIK.UA.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-21 12:46 :10