Новини » Суспільство 25 лютого, 2019, 23:10
Журналісти перевірили, як перевізники дотримуються вимог Кабміну щодо безпеки пасажироперевезень
ZIK
ZIK

Маршрутки-вбивці продовжують загрожувати українцям, попри те, що міністр інфраструктури Володимир Омелян пообіцяв прибрати вантажні буси. Така ініціатива мала запрацювати ще з 1 січня.

Про це йдеться в сюжеті інформаційного проекту «Перші про головне» на телеканалі ZIK.

У липні минулого року на Житомирщині бус із 20 пасажирами врізався у задню частину фури. Від удару переобладнану з вантажної на легкову маршрутку фактично розпанахало. Крісла, поспіхом приварені до підлоги, повиривало. У тій кривавій аварії загинуло 10 людей та ще 9 отримали травми.

«Із Рівного він виїхав о 5 ранку, доїхав до Києва, де набрав людей. Вже з Києва їхав назад у Рівне і дорогою, кажуть, заснув і влетів у фуру», – розповідає пасажирка Олена.

Одразу після цього міністр інфраструктури Володимир Омелян збирає нараду з представниками автомобільної галузі та компаній-перевізниць. На ній урядовець повідомляє, що «маршрутки», переобладнані з вантажних транспортних засобів, не відповідають вимогам безпеки, тож від першого січня 2019-го такі буси на рейси просто не допустять. Журналісти ZIKу вирішили це перевіряти.

Відсутність пасків безпеки – основна прикмета, за якою визначають, чи бус пасажирський. На календарі вже майже весна, а більшість маршрутників і далі користуються переробленими автівками. Врізають вікна, встановлюють місця для сидіння та оформлюють транспорт як пасажирський і все, мікроавтобус для перевезень готовий.  

В «Укртрансбезпеці» зазначають: ініціатива міністра інфраструктури так і залишилася тільки проектом. Хоча, кажуть, хорошим. 

«Це ініціатива Міністерства інфраструктури. Ми таку ініціативу підтримуємо. Це класна штука для того, щоб зберегти життя і здоров’я наших людей», – пояснив голова «Укртрансбезпеки» Михайло Ноняк.

У державній службі скаржаться, що в Україні і справді більшість маршруток, а надто тих, які працюють на міжміських перевезеннях, є переобладнані, до того ж суттєво – зі зміною конструкції. Це є дуже небезпечно, кажуть експерти, адже в разі потрапляння такого автобуса в аварію значно збільшуються ризики зазнати травми або загинути. Коли ініціатива стане законом, у «Трансбезпеці» не знають. Пасажири ж маршруток до відсутності засобів безпеки вже потроху звикають і за своє життя дбають щораз рідше.

Нагадаємо, у Харкові один із пасажирів на ходу випав із маршрутки.

Артем Карабець, «Перші про головне»

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-08-17 23:47 :57