Новини » Економіка 22 лютого, 2019, 17:35
Це питання безпеки: Віктор Бондар вимагає підвищення зарплат залізничникам
Віктор Бондар
Віктор Бондар

Зарплати топ-менеджменту «Укрзалізниці» є одними з найвищих у Європі, натомість оклади всіх інших працівників «УЗ» відстають від потреб часу, тож нині зарплати пересічних працівників «УЗ» слід підвищити.

Про це під час зустрічі з представниками Об’єднаної профспілкової організації філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця» у Полтаві заявив співголова депутатської групи «Партія «Відродження», екс-міністр транспорту та зв’язку України Віктор Бондар, інформує офіційний сайт партії.

«Треба піднімати заробітну плату машиністам, провідникам, будівельникам, які працюють на «Укрзалізниці». Скажіть, як слюсар, який відповідає за безпеку та робочий стан вагонів, локомотивів, може працювати за 4 тисячі гривень у місяць? Касир у супермаркеті заробляє більше. Останні новели керівництва «УЗ» – це скорочення кількості провідників у вагонах, тобто на два вагони залишати одного провідника. А хто, наприклад, забезпечить виведення пасажирів у разі НС, коли час іде на лічені хвилини? Є багато інших аргументів на користь того, що провідників скорочувати не можна, а зарплати пересічних працівників «УЗ» мусять бути переглянуті. Це – не питання економії, це – питання безпеки життя людей!» – наголосив Віктор Бондар.

Віктор Бондар
Віктор Бондар

Політик категорично не погоджується з ініціативами керівництва «УЗ» щодо закупівлі вагонів та локомотивів в іноземних виробників.

«Є українська промисловість, є українські машинобудівні заводи, локомотивно-ремонтні заводи, є підприємства, що здатні проводити ремонт вагонного составу. Треба завантажувати свою промисловість. Сьогодні ми не бачимо такого підходу від профільного міністерства, від уряду. І взагалі мені здається, що нині абсолютно втрачена транспортна політика, промислова, енергетична. А це – серце, це кровоносна система, це нервова система держави. І вони мають бути в пріоритеті», – наголосив він.

Віктор Бондар презентував економічну програму Партії «Відродження», яка називається «Власний шлях», в частині щодо відродження транспортної галузі. Документ отримав схвальну оцінку представників профспілки «УЗ». Як зауважив голова профспілкової організації ПАТ «Українська залізниця» Вадим Кукса, такий курс допоможе вирішити чимало проблем залізничників і зупинить трудову міграцію.

Нагадаємо, як заявляв Віктор Бондар, Україні необхідно відмовитися від нав’язаної їй ззовні моделі аграрно-сировинної держави та надати перевагу розвитку промисловості.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-03-22 15:59 :03