Новини » Політика 18 лютого, 2019, 22:02
Політтехнологи розповіли, як відрізнити справжнього кандидата від технічного
ZIK
ZIK

Не все те золото, що блищить. Політтехнологи кажуть, що в багатьох випадках на виборах перемагає не конкретна людина, а міф про неї. Тобто відображення образу в суспільній свідомості – імідж.

Про це йшлося у програмі новин «Перші про головне» на телеканалі ZIK.

Жести, міміка, манери, зовнішність – і це далеко не все, з чого складається «імідж» кандидата. Політичний лідер може створити його самостійно, та здебільшого йому допомагає команда професіоналів. Вони ж і пропонують певний сценарій дій.

«Є дуже багато технологій, і тому люди спеціально проходять цілі курси, щоб змінити рівень впевненості. Аби вміти входити в різні ролі, подивитись, як ти виглядаєш на камеру, як грати своїм голосом», – розповів політтехнолог Денис Богуш.

Він також розповів, як сформувати імідж кандидата. Наголосив, що тут важлива кожна деталь.

«Це дуже серйозна робота, яку потрібно дослідити спочатку, а потім її або формувати, або змінювати. Деякі елементи в принципі неможливо змінити», – додав політтехнолог.

Аби позитивний образ закріпився, депутат має чітко стежити за своєю мовою, жестами і діями. Політтехнолог Сергій Гайдай певний – імідж у кожного є від природи. Фахівці лише підсилюють певні позитивні риси. Однак є й інший варіант: коли людина, наче актор, відіграє певну роль.

Читайте також: Ющенко розповів, що буде після президентських виборів 

«Він грає імідж, який подобається тим чи іншим виборцям, громадянам. На жаль, в українській політиці такого багато», – розповів політтехнолог Сергій Гайдай.

Найперше, що впадає в око – це зовнішність. Як людина рухається, рівень впевненості, як виглядає по ТБ, як ходить, встає та інше. І саме це люди сприймають. Наступне, над чим працюють лідери – що, де і як говорити. Тобто шліфують вербальну поведінку. Допомагають спічрайтери та оратори. Однак навіть у добре натренованих людей маска може впасти, кажуть фахівці. Буває таке під час стресів або випадковостей. Тоді помітними стають справжні емоції. Наприклад, під час теледебатів. Тож фахівці нагадують, що основний імідж формують конкретні вчинки, конкретні жести і конкретна участь у подіях.

Читайте також: Тимошенко в Мюнхені сильно підставила Україну

Нагадаємо, Центральна виборча комісія утворила 199 окружних виборчих комісій на вибори Президента України. Таким чином, станом на 18 лютого 2019 року Комісія зареєструвала 304 офіційних спостерігачів від міжнародних організацій та іноземних держав на чергових виборах Президента України 31 березня 2019 року. До слова, сьогодні, 18 лютого був останній день формування окружних комісій на вибори.

Ірина Зімен Дмитро Нікіфоров, «Перші про головне»

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-03-23 14:35 :02