Новини » Політика 18 лютого, 2019, 16:49 блоги
Нападають на опонентів, коли немає чим похвалитися
Сергій Таран
політолог

Головна тема президентських кампаній – не пропаганда власних успіхів, а контрпропаганда невдач конкурентів.

На Заході більшість кандидатів у президенти йдуть до виборців з історією власного успіху, який, у випадку перемоги, може стати частиною успіху країни. В Україні більшість кандидатів йдуть до виборців з історією пояснень хто їм заважав чи заважає у житті, аби досягти результату.

Так, контрпропаганда існує і у західній політичній культурі, але там вона – вторинна. Тоді як у нас – це основна теза виборчої риторики. Можливо, це тому, що український виборець краще сприймає емоційні плачі, а не позитив. А може тому, що більшості кандидатів просто нема що розказати?

Читайте більше новин про: вибори Президента 2019 та кандидатів

Повний або частковий передрук тексту без письмової згоди редакції ІА ZIK заборонено та вважатиметься порушенням авторських прав

Редакція не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють у блогах на сторінках ZIK.UA.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-03-24 04:38 :45