Новини » Економіка 13 лютого, 2019, 9:00
«АТБ» продовжує тестувати якість товарів на полиці®
<nbsp;>

Мережа проходить аудит поважної міжнародної компанії щодо відповідності вимогам стандарту ISO 22000:2005

Як справжній лідер галузі, корпорація «АТБ» не втомлюється встановлювати нові рекорди. Нещодавно була оприлюднена інформація, згідно з якою у країні нині під однойменною вивіскою працює 990 магазинів у 253 населених пунктах. Одночасно з кількісними показниками триває робота над якісними вдосконаленнями. Наразі в мережі продовжується аудит і сертифікація на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000: 2005. У його основі лежать принципи НАССР (Hazard Analysis and Critical Control Points – Аналіз ризиків і критичні точки контролю). Ідеться про визнану на світовому рівні концепцію контролю якості та безпеки.

Ця інформація не стала новиною для великої кількості «народних ревізорів», які постійно тестують магазини мережі щодо відповідності високим вимогам сучасних львівських покупців. Як відомо, «АТБ» користується експертним потенціалом відвідувачів своїх магазинів. І це гарна ідея, адже щодня в магазинах мережі здійснюють покупки понад 3,5 млн наших співвітчизників. «Наша компанія в особі кожного відвідувача магазинів «АТБ» бачить не лише покупця, а й партнера, що сприяє підвищенню рівня та якості обслуговування. Тільки спільні зусилля в цьому напрямі дозволяють досягати високих результатів і гарантувати свіжість товарів, що реалізуються в магазинах торговельної мережі», – наголошує Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».

<nbsp;>

Про що саме йдеться? Мережа заохочує людей до співпраці, пропонуючи взяти участь у спеціальній програмі «Гарантія свіжості». Її суть полягає в тому, що кожен покупець, який випадково придбав прострочений товар або знайшов його в магазині, може повернути за нього гроші у трикратному розмірі. «Повернення коштів здійснюється у формі грошової винагороди. Умови програми поширюються абсолютно на всі товари, що реалізуються в магазинах «АТБ». У цьому і полягає партнерський принцип побудови взаємин із покупцями», – підкреслює Наталія Шаповалова.

<nbsp;>

Зазначена програма діє не перший місяць. Утім, переможців не так уже й багато. З огляду на діючі системи внутрішнього контролю в мережі «АТБ» знайти неякісні товари доволі складно. «Найголовнішим критерієм вибору продукту є його безпека. Саме тому наша торговельна мережа уважно стежить за якістю товарів», – пояснює Рита Печориця, начальник відділу контролю якості продукції ТОВ «АТБ-маркет». За її словами, робота вибудувана таким чином, що потрапляння неякісного продукту на полиці магазинів практично унеможливлене. За це відповідають десятки людей, зайняті в роботі внутрішньої служби перевірок. «Щомісяця лабораторним випробуванням піддаються понад 1000 зразків продукції різних товарних груп. Продукти перевіряють за фізико-хімічними, мікробіологічними показниками та показниками безпеки», – повідомляє Рита Печориця. Прямо з полиці співробітники в певній послідовності за спеціальним графіком відбирають товари, які відправляють на детальний лабораторний аналіз.

А до того ж існують ще й позапланові перевірки, які починаються у випадку, якщо на якийсь конкретний товар надходить більше двох скарг споживачів. Це досить серйозний захід. І свій внесок може зробити кожен покупець. Тож нарівні з міжнародними експертами пересічні українці стають своєрідними «ревізорами» якості. Це не тільки може бути вигідним, а й досить захопливим процесом. Хоча, судячи з результатів багатомісячної акції «Гарантія свіжості», розбагатіти на цьому навряд чи вдасться. Утім, за те ми й поважаємо «АТБ», що впевненість у якості товарів кожному покупцю забезпечена!

Редакція не завжди поділяє позицію авторів публікацій.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-23 15:50 :53