Новини » Суспільство 12 лютого, 2019, 12:56
Треба виробляти якісний контент, а не боротися з фейками, – Лігачова
ZIK
ZIK

У всьому світі зараз є величезна проблема із поширенням неправдивої інформації. Бо ніхто не розуміє, як насправді можна побороти дезінформацію, популізм, зростання на цьому популізмі політиків певного штибу і, так званих, лідерів думок. І Україна не є винятком, адже поки розвінчується один фейк, з’являється десять інших.

Про це в ефірі програми «Гра у класику» на телеканалі ZIK розповіла медіаексперт Наталія Лігачова.

«Мені здається, що побороти самі фейки в українській журналістиці неможливо. Бо поки ми будемо розвінчувати один фейк, з’явиться ще десять. Тому треба ставити акцент на тому, щоб виробляти більше якісного контенту», – сказала Лігачова.

Вона зазначила, що не ставиться трагічно до такої ситуації, бо такі тенденції зараз є у всьому світі.

«Зараз відбувається хаос, адже ніхто не розуміє, як насправді можна побороти дезінформацію, популізм, зростання на цьому популізмі і політиків певного штибу і так званих лідерів думок.  Але вважаю, що вже було багато ситуацій в історії людства, коли здавалося, що ми гинемо і врешті-решт ми знаходили якийсь шлях. Тому зараз відбуваються дуже багато конференцій, аналізуються позитивні і негативні моменти. І я вірю в те, що, все-таки, ми якось вийдемо з цього», – зазначила вона.

Вона розповіла, що і раніше були такі історії. Наприклад, коли з’явилося телебачення і всі казали, що не буде кіно. Але ж знаходили можливість, щоб ці інституції співіснували.

«Мене дуже тішить, що є дуже багато молодих журналістів і студентів, які намагаються дійти до школярів та молодших студентів з тим, щоб стимулювати аудиторію розрізняти якісну і неякісну інформацію. І взагалі, я вважаю, що за цим майбутнє. Бо ми знаємо, що в багатьох країнах світу уроки медіаграмотності є обов’язковими у школі. Тому ми зайдемо не з того боку, якщо будемо впливати тільки на журналістів, треба більше і більше намагатися впливати на аудиторію, яка має навчитися розрізняти якісну і неякісну інформацію», – наголосила Лігачова.

До слова, науковці виявили, що старші віком за 65 років користувачі соціальної мережі у чотири рази вірогідніше поширять фейкові новини.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-15 09:02 :10