Новини » Суспільство 11 лютого, 2019, 10:43
Японські жінки втомилися від традиції дарувати шоколад на День Валентина, – дослідження
Шоколадні цукерки. Фото: pixabay.com
Шоколадні цукерки. Фото: pixabay.com

Японські жінки втомилися від традиції, за якою вони повинні роздавати шоколадні цукерки колегам-чоловікам на День святого Валентина, оскільки дарування найчастіше виявляється примусовим. До недавнього часу вважалося, що жінки на робочому місці мають купувати шоколад для своїх колег-чоловіків за традицією «Гирі теко», буквально – «ввічливі шоколадні цукерки».

Про це повідомляє The Guardian, пише thebabel.

За традицією, передбачається, що чоловіки віддячать за шоколадки 14 березня у «Білий день» – подію, вигадану виробниками шоколаду на початку 80-х для збільшення продажів. Але з’являється все більше свідчень того, що «Гирі теко» втрачає популярність.

В Японії День святого Валентина відзначають з 30-х років XX століття. Спочатку у японців було прийнято дарувати одне одному солодкі подарунки. Згодом сильна комерціалізація значно змінила звичай. Сьогодні найбільш популярним подарунком є шоколад, причому подарунки повинна підносити дівчина як обранцям, так і своїм друзям. У другому випадку подарунок називається «Гирі теко» (ввічливий шоколад). Подарунок від чоловіка в цей день вважається «не мужнім вчинком».

Для багатьох тиск, щоб уникнути образ і витрати великих сум на цукерки для колег, стає нестерпним. Деякі компанії забороняють цю практику, яку більшість працівників сприймають як форму зловживання владою і переслідування.

Дослідження показало, що понад 60% жінок замість цього будуть купувати шоколад для особистого задоволення. Понад 56% сказали, що подарують шоколад членам сім’ї, в той час як 36% зроблять такий же жест щодо партнерів або об’єктів закоханості. 35% сказали, що планують роздавати шоколадні частування чоловікам на роботі.

У середині 1950-х років у Японії почалося комерційне розповсюдження подарунків на День святого Валентина, що призвело до появи багатомільйонного ринку, на якому деякі виробники отримують значну частку своїх річних продажів всього за кілька днів.

Але відповідна реакція проти «Гирі теко» спонукала деяких кондитерів переглянути свої маркетингові кампанії на користь відмовив від такого звичаю.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-02-16 23:20 :29