Новини » Київ 8 лютого, 2019, 4:25
У Києві змінилися рахунки енергетиків

У Києві змінилися номери контактного центру у енергетиків. Тепер у столиці працюють дві компанії з різними функціями.

Компанія «Київські енергетичні мережі» займається постачанням електрики, мережами й аваріями на цих мережах. Тому з питаннями й заявками про аварійні ситуації слід звертатися за звичним номером кол-центру 15-88. За цим номером вас також проконсультують щодо боргів за спожиту електрику у 2018 році.

А от по поточних розрахунках з 1 січня 2019 року треба звертатися вже зовсім до іншого контакт-центру. Він належить компанії «Київські енергетичні послуги», його номер (044/067/066) 277-18-18.

Зараз триває досить незручний для споживачів перехідний період, коли з одної компанії, за законом, створено дві з різними функціями. Тим киянам, хто сплачує за електроенергію на пошті або в банках за допомогою розрахункової книжки на початку кожного місяця, весь нинішній тиждень касири повідомляли, що в банк (наприклад, «Приват») нові реквізити отримувача платежу ще не надходили. Коли людям можна буде cплатити в банках використану в січні електроенергію?

На це та інші питання «Вечірньому Києву» надали відповідь у прес-службі компанії «Київські енергетичні послуги». Саме їй мешканці столиці будуть сплачувати за послуги електропостачання.

–З 1 січня 2019 року постачанням електроенергії населенню в Києві займається нова компанія – «Київські енергетичні послуги», – нагадують киянам у компанії. – Зміна постачальника означає також зміну реквізитів для оплати. Вони будуть вказані в нових квитанціях, які незабаром отримають кияни. Ми просимо клієнтів бути уважними при оплаті рахунків за електрику через банки і поштові відділення.

Необхідно ретельно перевіряти розрахунковий рахунок, МФО, ЄДРПОУ та призначення платежу, щоб гроші помилково не були зараховані на рахунки попередньому постачальнику (це була компанія ДТЕК Київські електромережі»).

Для побутових споживачів в місті Києві діють такі реквізити (їх можна показати касиру-операціоністу для формування рахунку):

Одержувач: ТОВ «Київські енергетичні послуги»

МФО: 322669 (Філія – Головне управління по м.Києву та Київській області публічного акціонерного товариства «Ощадбанк»)

ЄДРПОУ: 41916045

Призначення платежу: особистий рахунок клієнта, ПІБ, адреса

Розрахунковий рахунок: 26036300584873

При цьому необхідно ретельно простежити, щоб касир вніс всі реквізити коректно.

У прес-службі уточнили, що в даний час компанія «Київські енергетичні послуги» завершує укладання договорів з банками, щоб зробити процедуру оплати за електроенергію зручнішою для клієнта. Через кілька днів банківські установи зможуть проводити оплату без зазначення реквізитів, просто з наданням розрахункового рахунку клієнта.

Компанія «Київські енергетичні послуги» докладає всіх зусиль, щоб процес оплати рахунків за електроенергію був максимально зручним.

Найпростіший спосіб заплатити за електроенергію для побутових клієнтів – за допомогою Особистого кабінету на сайті https://kep.com.ua. Увійти в нього можна під старим логіном і паролем, реквізити для оплати в ньому оновилися автоматично. Можна також вибрати платіжну систему, яка не вимагає комісії за проведені оплати.

Крім того, в платіжних сервісах в мережі Інтернет реквізити також поновляться автоматично.

-Чи залишилася в дії норма закону здійснювати платіж в перших числах кожного місяця за спожиту в попередньому місяці електрику?

–Знімати показання лічильників, як і раніше, потрібно 1 числа місяця, наступного за місяцем, за який проводиться розрахунок (якщо оплата проводиться за січень – 1 лютого), а повідомляти їх – до 4 числа, – нагадали у прес-службі. – Передати їх найкраще через Особистий кабінет на сайті «Київських енергетичних послуг». Якщо з якоїсь причини у клієнта не виходить це зробити, можна в будь-який день зателефонувати в контакт-центр за номерами (044/067/066) 277-18-18, написати електронного листа на адресу hotline@keu.com.ua або зайти на Facebook, знайти там сторінку «Київські енергетичні послуги» (адреса – https://www.facebook.com/energoposlugykyiv) і повідомити показання лічильника в особистому повідомленні, вказавши також номер особового рахунку.

Згідно з Правилами роздрібного ринку електричної енергії, рахунок за спожиту електричну енергію оплачується побутовим споживачем протягом робочих 10 днів з дня отримання рахунку, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду (тобто, у випадку з електроенергією, пізніше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим).

Всі пільги та субсидії, раніше надані киянам державою, залишаються. Вони враховуються при розрахунках і будуть вказані в нових платіжках, які отримають побутові клієнти від нової компанії.

Читайте також: Що робити киянам, які отримали платіжки з незрозумілим боргом

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-02-19 07:26 :54