Новини » Політика 8 лютого, 2019, 22:20
Міністр Омелян запевнив, що вибори не вплинуть на ремонти доріг чи прихід лоукостів
ZIK
ZIK

Нові цифрові проекти чи інші амбітні цілі Міністерства інфраструктури, можливо, будуть сповільнені через інші пріоритети нової влади. Але наші основні досягнення, такі, як створення Дорожнього фонду та прихід на український авіаринок лоукостів, змінити буде неможливо.

На цьому наголосив міністр інфраструктури України Володимир Омелян в ефірі програми Vox populi на телеканалі ZIK.

Урядовець пояснив, чому вектор його Міністерства – одного з найбільш амбітних, не зміниться навіть після переформатування влади, зокрема Кабміну, після проведення виборів.

«Інфраструктурні проекти не можуть залежати від виборів, урядів чи президентів, адже мають цикл життя 30-40, а то і більше років. Зокрема те, що ми зробили із дорожнім господарством, створивши Дорожній фонд і привчивши владу голосувати за його належне фінансування, буде практично неможливо змінити.

Так, у цьому році фінансування складає більш як 2 мільярди доларів, і ця сума буде тільки зростати кожного наступного року. А тому ніхто з нової влади не зможе вийти і сказати людям, що оскільки в нас своя коаліція, то ми дороги не будуємо», – зауважив Володимир Омелян.

Міністр впевнений, що стабільною залишиться ситуація і на авіаційному ринку, куди зайшли бюджетні перевізники – лоукости.

«Ми зламали ситуацію на авіаційному ринку, змінили підхід до правил гри, впровадивши лоукости, щоб українці мали доступ до бюджетних авіаперельотів, а літак припинив бути транспортом тільки для заможних.

Відтак, середня ціна квитків на політ до країн ЄС тепер складає 30-40 євро, що абсолютно конкурує з автобусним чи залізничним сполученням. І цього так само ніхто не зможе скасувати, оскільки люди не приймуть того, що раптом за авіаквиток знову доведеться платити 500 доларів і вище», – впевнений Володимир Омелян.

Як повідомлялося, під час години запитань до уряду у ВРУ Володимир Омелян заявив, що в 2019 році виділили додаткові кошти – 550 млн грн на аварійний ремонт траси Одеса – Київ та Київ – Чоп. А для того, щоб «з нуля» відремонтувати всі дороги в Україні, потрібно мінімум 300 млрд грн на рік.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-02-18 10:36 :27