Новини » Економіка 4 лютого, 2019, 21:49
Укрзалізниця підняла тарифи на постільну білизну
ZIK
ZIK

Ціна на постільну білизну в українських поїздах зросла до 60 гривень. Та пасажири невдоволені, адже якість постелі залишається незадовільною, кажуть, що часто видають її брудною.

Про це йдеться в сюжеті інформаційного проекту «Перші про головне» на телеканалі ZIK.

Жахливі умови у вагонах поїздів «Укрзалізниці» трапляються часто, бідкається мандрівник Віктор Гарвона. Тому подорожчанням постелі він відверто обурений.

«Постільна білизна в «Укрзалізниці» не часто якісно випрана. Це пов’язано з тим, що дуже мало часу закладається при обслуговуванні поїздів. Іноді пральні не встигають вчасно випрати і висушити постільну білизну, тому вона буває вологою», – каже співзасновник громадського контролю «Залізниця» Віктор Гарвона.

Віднині білизна у вагонах СВ класу коштує 60 гривень, у купе та плацкарті – 50. В «Укрзалізниці» це пояснюють підвищенням тарифів на енергоносії та паливо. А ще цьогоріч закупили майже 200 тисяч нових комплектів.

«36 гривень – собівартість, плюс є витрати на транспортування, завантаження та заміну, адже деколи постільну білизну пасажири повертають у поганому стані», – зазначає директор департаменту з організації внутрішніх і міжнародних пасажирських перевезень Олександр Красноштан.

Те, що до пасажирів іноді потрапляє брудна постіль, в «Укрзалізниці» не заперечують. Кажуть: люди самі винні, бо повертають її у жахливому стані.

Щодня підприємство втрачає майже 200 комплектів. Їх списують у пральні. Використану постіль відсортовують, потім перуть, прасують і герметизують.

«Вгледіти повністю за всіма плямками на постелі ми не можемо. Адже у нас автоматизована лінія штабелювання. Якщо не перевернути білизну, то і бруд потрапить всередину. Фактично людина може й не помітити цього», – пояснює заступник керівника пральні Сергій Ткач.

Якщо ж провідник видав неякісну постіль, пасажир має право вимагати заміни, кажуть у Союзі споживачів України.

«Якщо на матраці чи подушці ви помітили плями, сліди крові – можете попросити замінити і їх», – запевняє виконавчий директор Союзу споживачів України Максим Несміянов.

Якщо ж робити це відмовляються, пасажир має право викликати начальника поїзда і вимагати Книгу скарг.

До слова, нагадаємо, що «Укрзалізниця» призначила до 8 березня шість додаткових поїздів.

Вікторія Козуб, «Перші про головне»

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-19 03:12 :40