Новини » Політика 22 січня, 2019, 21:58
Готуватись до виборів ключові кандидати почали ще рік тому, – нардеп
ZIK
ZIK

Якщо кандидат почав свою візуальну рекламу за рік до виборів, то до моменту реєстрації в нього вже є база в 10 місяців. За цей час можна було за рахунок згадки чи результатів досліджень суттєво підняти свій рейтинг.

Про це в ефірі програми «Перші про головне. Коментарі» на телеканалі ZIK заявив народний депутат України Сергій Рудик.

За словами Рудика, вже рік присутня візуальна реклама на білбордах ключових гравців на президентських виборах.

«Якщо кандидат почав свою візуальну рекламу за рік до виборів, то до моменту реєстрації в нього вже є база у 10 місяців. За цей час можна було за рахунок згадки чи результатів досліджень суттєво підняти свій рейтинг. Звичайно, що коли людина чує, що кандидат на 3-му місці і претендує на перше, то зрозуміло, що його вже будуть автоматично вважати прохідним. А того, про кого не згадується, будуть вважати непрохідним, незалежно від того, які в нього погляди», – зазначив політик.

Зокрема, за його словами, в Україні чомусь звикли на ментальному рівні учасників виборчого процесу, що політичну рекламу можна розміщувати коли завгодно, були б у кандидата ресурси. Пан Рудик додає, що реклама на білбордах це тільки видима частина айсберга, телевізійна реклама є основною.

«Якщо подивитися на прайси основних каналів, які вони будуть давати під час виборчої кампанії, і підрахувати кількість сюжетів позитивного характеру, я вже не кажу про пряму згадку як імовірного кандидата у президенти, матимемо величезні суми», – зауважив Рудик.

Окрім цього, політик переконаний, що сьогоднішня заява Арсена Авакова про незаконну передвиборчу рекламу має на меті тільки активізувати його присутність у політиці. Так само поводиться і більшість кандидатів у президенти, які йдуть на вибори не щоб перемогти, а щоб актуалізувати своє прізвище з прив’язкою до конкретної політичної сили, щоб потрапити в наступний парламент.

«Це чудова ніша для міністра внутрішніх справ нагадати про своє існування через повторювання норм законодавства і про те, що він буде карати в межах чинного законодавства. Тобто виходить, що без його виступу цього не зрозуміло, що треба карати за порушення законодавства», – прокоментував гість програми.

До слова, букмекерська компанія ElectraWorks Limited (Гібралтар), що працює під брендом bwin і належить GVC Holdings PLC, яка котирується на Лондонській фондовій біржі, підвищила ставки на перемогу Володимира Зеленського на майбутніх виборах Президента України до 4,5 до 1 станом на понеділок із 6,5 до 1 два тижні тому.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-02-23 21:02 :57