Новини » Світ 18 січня, 2019, 12:07
Як зміняться технології та медіа у 2019 році
Гнучкий телефон випущений китайською компанією Royole Corporation. Фото: EPA-EFE/LARRY W. SMITH
Гнучкий телефон випущений китайською компанією Royole Corporation. Фото: EPA-EFE/LARRY W. SMITH

2019 рік стане ще одним важливим роком у визначенні того, як компанії отримуватимуть дохід від технологій. Наприклад, новина про значне падіння акцій Apple у перший тиждень січня призвела до спекуляцій на світових ринках та пояснювалася торговельною напруженістю між США та Китаєм.

У листопаді компанія Apple заявила про те, що провалила цільові показники продажів через слабкий попит на iPhone у Китаї, проте багато хто також звинувачував у цьому підвищення цін на iPhone. Після того, як продажі iPhone впали у 2015 році, компанія підвищила ціни на нього, щоб спробувати досягти поставлених цілей. Ця стратегія вже давно перестала працювати, аналізує International Business Times.

Ця проблема існує не лише у компанії Apple: клієнти тепер рідше оновлюють свої телефони, і ринок смартфонів стає усе більш насиченим в усьому світі.

Тому підприємства почали експериментувати з новими технологіями та бізнес-моделями, сподіваючись вирізнитися та стати більш прибутковими. Видання International Business Times описує три сфери, у яких у цьому році очікуються значні зміни.

Гнучкі смартфони

Перший у світі гнучкий телефон був випущений 31 жовтня китайською компанією Royole Corporation. Royole, виробник сучасних гнучких дисплеїв, сенсорів та смарт-пристроїв з 6-річним досвідом, створив смартфон FlexPai. Це 7,8-дюймовий «фаблет», який може складатися навпіл, подібно до книги, та містить два екрани, які безперешкодно можуть взаємодіяти один з одним, або використовуватися незалежно один від одного.

Новинка FlexPai випередила анонси компаній Samsung, LG та Huawei, складні телефони яких очікуються на ринку найближчим часом.

Очікується, що 2019 рік стане роком технологічних новинок. Мабуть, гнучкі телефони будуть одними з найбільш популярних споживчих товарів цього року. Швидше за все, багато з цих пристроїв працюватимуть на платформі Google Android.

Смарт-динаміки

Протягом останніх кількох років спостерігається посилений інтерес до голосових технологій. Ранній термін сприйняття смарт-динаміків перевершив попит на смартфони, і ці пристрої мають популярність у всіх вікових категоріях. На початок 2018 року 20% американців вже мали доступ до розумного динаміка. Вік більшості користувачів коливається у віці від 35 до 54 років. Нові тенденції у засобах масової інформації, такі як подкасти, залучають усе більше нових користувачів по всьому світу.

Ці пристрої в основному використовуються для відтворення музики, прослуховування аудіокниг та для управління розумним домом. Зростання інтересу до подкастів значною мірою сприяло популярності цієї технології. У 2019 році відбуватиметься бум у сфері програмування для розумних динаміків та інтерактивного аудіо. Оскільки цей ринок приваблюватиме усе більше клієнтів, усе більше програм буде створено спеціально для старт-динамікамів.

Моделі підписки

В останні роки технологічні та медіа-компанії експериментували з різноманітними бізнес-моделями для збільшення своїх доходів. Для багатьох цифрових продуктів «безкоштовний» насправді означає той, що підтримується рекламою. Домінування Google та Facebook у світі реклами зробило цю бізнес-модель набагато менш привабливою для багатьох інших компаній. Видавництва почали запроваджувати платний доступ до певної інформації. Наприклад, The Times має частину безкоштовних, а частину платних статей, а видання New York Times має щомісячний ліміт на кількість безкоштовних статей.

У The Guardian та Patreon на даний час існує добровільна підписка. У 2019 році все більше компаній орієнтуватимуться на підписку, зберігаючи рекламу як резервне джерело доходів.

Як наслідок, читачі зможуть вибрати, який ресурс використовувати, а не сплачувати за нескінченну серію підписок. Це додасть ваги цифровим продуктам, які змушені будуть пропонувати неповторний сервіс у поєднанні з унікальним вмістом. У найближчому майбутньому творці цього контенту зосередять свою увагу на побудові більш міцних зв’язків з лояльними платоспроможними користувачами.

Цього року конкуренція між цифровими компаніями посилиться. В основному, вона зосереджуватиметься на гнучких смартфонах, смарт-динаміках та моделях підписки. Основне питання полягатиме у тому, наскільки добре компанії зможуть досягти у цьому успіху.

Переклад з англійської Оксани Вергелес, для ІА ZIK

Редакція не завжди поділяє позицію авторів публікацій.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-21 02:51 :10