Новини » Економіка 18 січня, 2019, 12:08
Коболєв порадив усім, кому прийшли завищені суми в платіжках, писати скарги
ZIK
ZIK

Як діяти громадянам, яким надійшли платіжки із завищеними сумами, – залежить від конкретних «облгазів». Та у будь якому випадку, найкращим рішенням буде звернутись до регулятора – НКРЕКП. До того ж Нацкомісія якраз займається перевірками «облгазів» через численні скарги споживачів на завищені суми.

Про це під час прес-конференції НАК «Нафтогаз України», яку транслював ZIK, заявив голова правління компанії Андрій Коболєв.

Він зізнався: важко давати поради, що робити громадянам, яким уже надійшли платіжки із завищеними сумами, адже це залежить від кожного «облгазу». Однак, Коболєв переконаний: найлегшим шляхом для таких споживачів буде надсилати офіційні скарги до регулятора.

«Саме регулятор нам нещодавно обіцяв провести перевірки «облгазів». Ми очікуємо на їх результати», – зазначив голова правління «Нафтогазу».

Водночас він наголосив: не володіє інформацією, на якому етапі ці перевірки зараз. Та точно знає, що була спроба перевірки «Укртрансгазу».

«Та оскільки там уже була перевірка і, за законом, її не можна здійснювати частіше, ніж у певний термін, «Укртрансгаз» сказав, що це просто незаконно, тому її не допустив», – розповів Коболєв.

Читайте також: Експерт повідомила, куди споживач може скаржитись на облгаз

Окрім того, він зауважив: для того, щоб розпочати перевірку «облгазів», НКРЕКП повинна отримати погодження від Державної регуляторної служби. Наразі невідомо, чи таке було надане.

Як повідомлялось раніше, голова НКРЕКП Оксана Кривенко заявила, що Нацкомісія перевірить 20 облгазів через численні скарги громадян про завищені суми у платіжках.

Читайте також: З наступного року українці платитимуть за електроенергію по-новому


* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-21 04:07 :35