Новини » Суспільство 16 січня, 2019, 13:26
Руденко: Ми попереджали правоохоронців про злочини Дубневичів
ZIK
ZIK

Аби упередити корупційні оборудки братів Дубневичів на «Укрзалізниці», були численні звернення до правоохоронних органів, також надсилалися депутатські запити, відправлялися заяви про замах на злочин. Однак, належної реакції поліції ніхто не отримав.

Про це в ефірі проекту «Громадська прокуратура» на телеканалі ZIK розповів експерт Дмитро Руденко.

«Система ніяк не може протистояти корупційним діянням. Ба, навіть більше! Вона ще й допомагає, користуючись тим, що ніхто не звертає увагу на злочинні дії», – коментує експерт.

На замовлення братів Дубневичів, в «Укрзалізниці» під керівництвом Балчуна, Кравцова було прописано тендерну документацію, переконаний Дмитро Руденко.

«Все писалося конкретно під корпорацію КРТ або фірми-метелики, які неодноразово штрафують. Все це дуже дивно. Адже є постанова  «Укрзалізниці», в якій є конкретні вимоги щодо документів. Однак тендерний комітет, організація, яка проводить закупівлю на третину мільярда, повністю змінює настанови залізниці», – наголошує експерт.

Дмитро Руденко розповідає про тендер «Укрзалізниці», який виграли брати Дубневичі.

«Аукціон – на 274 мільйони. Технічні вимоги вносяться поза забороною «Укрзалізниці». Закуповується комплект скріплень Дубневичів. Ми даємо всі документи на неї, а брати кажуть – ні, дайте нам документ на кожен елемент кріплення. При тому, що залізниця заборонила вносити такі документи. Що ми робимо? Подаємо до Антимонопольного комітету, але молоді реформатори вже домовилися з «Укрзалізницею». Кінця і краю цьому нема. Я вважаю, що вони корупціонери», – підкреслює експерт.

Він переконаний, що через цю корупційну оборудку Дубневичів мінімальна сума збитків – 45 мільйонів гривень.

«Я працюю з «Укрзалізницею» від 1994 року. Ми зверталися до правоохоронних органів заздалегідь. В січні ми розписували те, що відбудеться в березні, так би мовити, на упередження. Також надсилали депутатські запити, відправляли заяви про замах на злочин. Сума цієї оборудки Дубневичів – 57 мільйонів», – наголошує експерт.

Правоохоронні органи не зробили нічого щодо двох справ на загальну суму сто мільйонів, про які їх попереджали, звертає увагу Дмитро Руденко.

«Я був на зустрічі із заступником Ситника. Все розповів йому по пунктах і він передав інформацію детективам НАБУ. Це було в червні 2016 року. Нічого не відбулося. Вони скаржилися на те, що справу відібрали в САП. Ті казали, що в них нічого немає. Я змусив НАБУ провести експертизу. Вони затестували рейкового кріплення Дубневичів. З’ясувалося, що вони насправді є небезпечним для життя людей», – зазначає фахівець.

До того ж нещодавно відбулося засідання членів Асоціації власників вагонів. Вони підтвердили, що швидкість в дорозі значно знизилася, каже Дмитро Руденко.

«Вантаж від Дніпропетровської області до портів Одеси проходить п'ятнадцять діб. Раніше – максимум чотири дні», – коментує експерт.

Крім цього, Дмитро Руденко звертає увагу на розслідування проти Ярослава Дубневича, з якого мали б зняти депутатську недоторканність.

«Дубневичам інкримінують нанесення збитків на 93 мільйони гривень за 2015-2017 роки. Сфальсифікованими були геть всі документи. Підробило їх керівництво «Укрзалізниці», тендерний комітет залізниці. Ймовірно, і заступник міністра економічного розвитку та торгівлі Максим Нефьодов, адже він відмовився змінити документи, які вкрали. На сайті тендерів сфальсифіковані папери – прсто зникли», – обурюється експерт.

Дмитро Руденко припускає, що НАБУ спеціально тягне слідство в іншу сторону.

«Дубневичам закидають те, що вони провели закупівлю не по переговорній процедурі, а підставивши дві свої фірми. У такий спосіб вони нанесли збитків на 93 мільйони. І тут питання: «З чого вони рахували збитки?». Адже фірма є одна, і вони мала провести переговорну процедуру», – наголошує фахівець.

Дмитро Руденко додає, що і його фірма мала брати участь у тендері «Укрзалізниці».

«Нас дуже цікаво викинули. «Укрзалізниця» виставила вимогу, що гарантія продукції має бути не більшою, а ніж три роки! При тому, що наш гарантійний термін експлуатації – мінімум п’ять років!», – обурюється експерт.

Сьогодні, на думку Дмитра Руденка, є спроби довести, що Дубневичі завищили ціну.

«Однак, завищили ціну у порівнянні з чим? Вибачте, вони комерсанти, хочуть заробляти великі гроші. Я навіть можу собі уявити, що вони платять людям зарплату по дві-три тисячі доларів, як у Європі. Хочуть, щоби люди отримували гарні винагороди, а тому й пропонують вищі ціни на свою продукцію», – додає експерт.

До слова, нагадаємо, що раніше Дмитро Руденко дуже детально розповів про корупцію під час конкурсу «Укрзалізниці» щодо рейкових кріплень.


* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-03-26 07:54 :45