Новини » Суспільство 15 січня, 2019, 5:40
Ресторатор пояснив, чому в Україні немає закладів із каталогу «Мішлен»
ZIK
ZIK

Тільки тоді, коли в Україні з’являться нормальні дороги, компанія, можливо, захоче випускати автомобільний гід «Мішлен» із рекомендацією українських ресторанів.

Це зауважив відомий український ресторатор Дмитро Борисов у ефірі програми HARD з Влащенко на телеканалі ZIK.

Ресторатор наголосив, що маркетологи першої хвилі ресторанів у пострадянській Україні не могли придумати нічого гіршого, як навчити відвідувачів ресторану обирати заклад, орієнтуючись по знижці на їжу.

«Перші так звані ресторатори в Україні вигадали карту знижки на їжу, чого більше немає ніде в світі, адже це нонсенс. Відтак, перші ресторани в країні формували пласт гостей, які обирали заклад не по кухарю, якості їжі та персоні ресторатора, а по знижках. І найголовніше – не було такого гастрономічного підходу та різноманіття, які є зараз», – пояснив Дмитро Борисов.

Він підкреслив, що останні 9-10 років прагнув до того, щоб його бізнес працював так, як він працює у світі.

«Особисто для мене було дуже важливим, щоб відвідувачі ресторану знали до кого вони приходять, хто їм готує їжу, і хто за все відповідає. Щодо ресторанів рівня «Мішлен», то насправді їх в Україні немає і не буде найближчим часом, оскільки в нас елементарно немає гарних доріг.

Адже гід Мішлен представляє відомого виробника покришок, який виходить як гід по дорогах з рекомендацією куди заїхати поїсти. Тому тільки тоді, коли в Україні з’являться нормальні дороги, компанія, можливо, захоче випускати автомобільний гід із рекомендацією ресторанів», – визнав Дмитро Борисов.

Як повідомляли, раніше ресторатор пояснив, чому країна не зможе популяризувати українську кухню тільки одним борщем.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-04-19 09:48 :00