Новини » Економіка 8 січня, 2019, 13:19
У НКРЕКП розтлумачили, як отримати компенсацію за неякісне постачання електроенергії
Фото: УНІАН
Фото: УНІАН

Енергопостачальна компанія зобов’язана самостійно нарахувати споживачам компенсацію за неякісне постачання електроенергії та повідомити про це.

Про це повідомила голова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Оксана Кривенко у Facebook.

«Одне з наших завдань – це піклуватись за споживача. Хочу запропонувати конкретний алгоритм отримання компенсації за неякісні послуги з електропостачання. Компенсація надається автоматично шляхом зменшення рахунку споживача на оплату електроенергії у строк до 75 днів з дня порушення встановлених строків», – сказала Кривенко.

За її словами, компанія сама визначає, яким споживачам вона має надати компенсацію, і повідомляє про це споживача. Однак, якщо протягом встановленого терміну компенсація не надана, розмір компенсації збільшується.

«Розмір компенсації: від 100 до 200 грн – для побутових споживачів (з ПДФО), 200 – 600 грн – для непобутових», – зазначила Кривенко.

Вона наголосила, що компанія зобов’язана проінформувати споживачів про надання компенсації шляхом зазначення одним з трьох шляхів.

«У рахунку на оплату електроенергії, у «особистому кабінеті» споживача на офіційному веб-сайті компанії або листом на офіційному бланку», – пояснила голова НКРЕКП.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-05-24 21:52 :04