Новини » Суспільство 5 січня, 2019, 5:02
Вчені вирахували, що Чумацький Шлях зіткнеться з сусідньою галактикою, але не скоро

Галактика Чумацький Шлях, в якій знаходиться і Сонячна система з планетою Земля, може зіткнутися з сусідньою галактикою, що обернеться катастрофічними наслідками.

Про це з посиланням на астрономів пише The Guardian, – повідомляє Апостроф.

Результат пошуку зображень за запитом "фото чумацький шлях"

Відкриття було зроблено на основі комп’ютерної симуляції руху карликової галактики під назвою Велика Магелланова хмара. Вона – одна з багатьох галактик-супутників, які обертаються навколо Чумацького Шляху. Як виявилося, замість того, щоб рухатися по орбіті на безпечній відстані або відірватися від гравітаційного поля нашої галактики, Велика Магелланова Хмара може врізатися в неї.

Зараз вона знаходиться на відстані приблизно 163 тисяч світлових років від нашої галактики. Вона рухалася зі швидкістю 400 кілометрів на секунду вглиб Всесвіту. Але симуляція астрофізиків з Університету Дархама виявила, що Велика Магелланова хмара сповільнилася і розгорнулася в сторону Чумацького шляху. Тому зіткнення галактик відбудеться приблизно через 2,5 мільярда років. Хоч ймовірність зіткнення зірок і планет мала, удар цілої галактики, маса якої в 250 мільярдів разів перевищує масу Сонця, стане нищівним.

«Весь Чумацький шлях здригнеться. А ціла Сонячна система може вилетіти у відкритий космос», – сказав директор Інституту обчислювальної космології Карлос Френк.

«Якщо це дійсно станеться, я не бачу можливості для наших нащадків пережити таке», – додав він. У свою чергу вчений Маріуш Каутун підрахував, що ймовірність того, що Сонячна система після зіткнення покине Чумацький шлях дуже мала. За його підрахунками, шанси, що це відбудеться, не перевищують 1-3%.