ZIK вимагає від видання New Europe спростувати інформацію про буцімто продаж каналу Медведчуку чи його оточенню

Фото: ZIK

Інформація, оприлюднена у матеріалі авторства журналіста Олега Сухова у бельгійському виданні New Europe про буцімто продаж телеканалу ZIK «оточенню» Віктора Медведчука, не відповідає дійсності.

Команда ZIKу звертається до редакції New Europe, а також особисто до журналіста Олега Сухова, із вимогою або надати докази зміни власності медіа-холдингу, або спростувати недостовірну інформацію, яка шкодить діловій репутації телеканалу. У разі ігнорування прохання ZIK залишає за собою право звернутися до суду.

Також ZIK звертається до низки українських ресурсів, які підхопили зазначену інформацію, зокрема редакції «Комментарии.UA», не займатися розповсюдженням фейків.

Наголошуємо, жодних звернень за коментарем безпосередньо до керівництва ZIKу з боку редакції видання New Europe, а також автора статті, не надходило.

Зауважимо, тема структури власності телеканалу на медіа-ринку вже не вперше обростає нездоровими чутками з метою завдати репутаційних втрат ZIKу.

Влітку цього року відомий аналітик Atlantic Council Андерс Аслунд у персональному блозі на сайті організації опублікував інформацію про купівлю телеканалу ZIK Віктором Медведчуком. Цей матеріал без будь-яких коментарів з боку керівництва медіа-холдингу ZIK передрукував «Голос Америки», згодом, щоправда, додавши позицію ZIKу.

Черговий «вкид» про нібито перемовини щодо продажу телеканалу ZIK бізнесмену Василю Веселому, півроку тому опублікуваний французьким виданням Agetimes Économie, без жодних перевірок інформації був поширений українськими ЗМІ, зокрема, інформаційним агентством УНІАН.

В часи режиму Януковича телеканал зараховували до власності Клименка (екс-керівник Міністерства доходів і зборів). Потім на сайті телеканалу «Еспресо«, який тоді ще належав нардепу Миколі Княжицькому, ZIK зненацька «став» власністю олігарха Курченка. Пізніше звільнені колишні працівники медіа-холдингу безпідставно «долучали» канал то до колишніх регіоналів, то до представників «Опозиційного блоку».

Наголошуємо, зі структурою власності телеканалу ZIK може ознайомитися кожен охочий, адже її згідно чинного законодавства розміщено у відкритому публічному доступі.

Нагадаємо, наприкінці березня цього року активісти радикальної організації «Братство», яку очолює Дмитро Корчинський, влаштували тижневу блокаду столичної студії телеканалу ZIK. Сам лідер організації погрожував фізичним знищенням каналу. Такі дії «Братства» Корчинський пояснював тим, що канал, буцімто, хочуть продати тому ж таки Вікторові Медведчуку, натомість жодних доказів цьому не надав. Завдяки підтримці міжнародних журналістських організацій, які засудили блокування ZIKу, та захисту з боку Комітету Верховної Ради з питань свободи слова, члени якого взяли на контроль ситуацію навколо ZIKу, блокаду було знято.

Додайте ZIK.UA в обрані джерела Додати в обрані Google News