Новини » Світ 20 грудня, 2018, 13:27
Russia Today у Британії визнали винною в порушенні правил мовлення
Russia Today. Фото: Getty Images/Global Images Ukraine
Russia Today. Фото: Getty Images/Global Images Ukraine

Британський медіарегулятор Ofcom визнав телеканал RT винним у порушенні правил мовлення через ігнорування принципу неупередженості в його програмах.

Про це повідомляє Reuters з посиланям на рішення британського регулятора, інформує «Українська правда».

«Взяті разом сім зловживань являють собою серйозне порушення наших правил мовлення. Ми повідомили RT про намір розглянути можливість запровадження санкцій проти каналу» – повідомили в Ofcom.

Зокрема, правила мовлення були порушені у програмі, присвяченій висвітленню справи Сергєя і Юлії Скрипалів.

В RT заявили, що «вкрай розчаровані» висновками Ofcom і невдовзі вирішить свої наступні кроки.

Зазначимо, британський регулятор проводив розслідування щодо порушення правил мовлення в семи програмах телеканалу.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-04-19 05:19 :20