п'ятниця, 7 грудня, 2018, 12:24 Суспільство
Юрій Макаров: У питанні телеканалів не попит диктує пропозицію, а навпаки
ZIK
ZIK

Коли ти годуєш дитину гамбургерами та піцою, то через певний час вже не змусиш її їсти здорову їжу. Аналогічна ситуація і з українським телебаченням. В Україні можна створити якісний контент, який збере аудиторію, але не одразу.

Таку думку в ефірі інформаційно-політичного проекту «Прямим текстом» на телеканалі ZIK висловив член правління Національного суспільного телебачення Юрій Макаров.

Він розповів, що раніше до нього часто звертались з питанням, чому він «погано виховує глядача», на що він відповідав, що ЗМІ не повинні нікого виховувати, оскільки попит диктує пропозицію.

«Але потім я багато читав і думав на цю тему і дійшов висновку, що, все ж таки, пропозиція диктує попит. Навіть Карл Маркс пише, що виробництво первинне, споживання – вторинне. І ми можемо бути певні, що коли б Стів Джобс не запропонував сучасну модель смартфона, то ніхто зі споживачів не знав би, що у нього є цей попит», – переконаний журналіст.

Також він зауважив, що згідно з дослідженнями, аудиторія ЗМІ переважно інфантильна за типом реакції та звичкою вигадувати паралельну реальність, в якій від неї нічого не залежить.

«Якщо цю дорослу «дитину» весь час годувати «чупа-чупсами», молочним шоколадом, гамбургерами та піцою, то через певний час ти не змусиш її вживати здорову їжу. Вона не захоче їсти нічого, окрім свого гамбургера», – розповідає Юрій Макаров.

З його слів, в час формування українського телебачення люди, які «дорвалися до штурвалу», почали «гратися» між собою.

«У той момент, окрім безпосереднього ідеологічного впливу, це ще мало додатковий характер. У 18 столітті у поміщиків були такі кріпацькі оркестри. І от як люди міряються своїми автівками та будинками, так само мірялись і кріпацькими оркестрами-телеканалами», – каже експерт.

Він зауважив, що це не мало жодного економічного обґрунтування, оскільки в Україні досі немає телеканалу, який би вийшов в нуль.

Тобто, на думку Макарова, коли ти створиш якісний контент, ти отримаєш під це відповідну аудиторію.

«Отримаєш, але не одразу. Для цього доведеться зачекати, аби зріс цей «шар» аудиторії», – підсумував журналіст.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-12-16 05:21 :33