четвер, 6 грудня, 2018, 15:57 Курйози
Як українці поширюють брехню: Експериментальний «фейк про фейк» зібрав мільйонну аудиторію
Фото: Getty Images/Global Images Ukraine
Фото: Getty Images/Global Images Ukraine

Одна з українських програм провела експеримент, у ході якого створила фейк та розмістила його в соцмережі, щоб показати, як суспільство поширює неправдиву інформацію. Та родзинка в тому, що у самому пості йшлось про те, що це фейк – потрібно просто було його дочитати.

Про це йдеться на сторінці у Facebook гумористичної новинної програми «Телебачення Торонто».

«Чорний кінь» – так називалась видумана журналістами гра, яка нагадувала «Синього кита», «Червону сову», «Момо». У пості повідомлялось про те, що діти, які грають у неї, йдуть з дому та не повертаються. За два тижні фейк зібрав понад 20 тисяч репостів та мільйон переглядів.

«А тепер дійсно страшне! Наш фейк про «Чорного коня», який ми запустили два тижні тому, зібрав 20 тисяч репостів та мільйонне охоплення. Це був пост, всередині якого знаходилось спростування страшної інформації на картинці. Так ми хотіли перевірити, наскільки маніпулятивне зображення та текст здатні викликати бажання репосту», – йдеться на сторінці програми.

Крім цього, ведучий зазначив, що у всьому світі поширюють такі фейкові матеріали, і це має серйозні наслідки. Наприклад, в Індії цього літа через фейки про викрадення дітей вбили більше двадцяти непричетних до цього чоловіків. У Мексиці два тижні тому вбили двох невинних чоловіків через аналогічні фейки.

В Україні також є немало таких фейків, які апелюють до емоцій людини, привертаючи увагу маніпулятивною картинкою та текстом.

Читайте також: В УПЦ МП хотіли засудити українців, а викрили свого патріарха Кирила

Нагадаємо, в Україні провели дослідження, результати якого показали, що фейкові сайти українці більше читають, аніж найпопулярніші ресурси.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-12-18 23:16 :01