понеділок, 26 листопада, 2018, 22:47 Суспільство
Науковці довели, що пристрасть до кави і чаю «записана» в ДНК людини
Споживання кави та чаю

Пристрасть до кави (і чаю) «записана» в ДНК: хоча людина «запрограмована», щоб пов’язувати смак гіркого з потенційною небезпекою, деякі гени роблять нас більш-менш чутливими до цього смаку і змінюють наші переваги до споживання кави, чаю та алкоголю.

Про це свідчить дослідження, проведене Австралійським інститутом QIMR Berghofer і опубліковане в журналі Scientific Reports, – повідомляє glavnoe.

Дослідники, очолювані вченими Jue-Sheng Ong і Liang-Dar Hwang, проаналізували більше 400 000 геномів, що зберігаються в одному з найбільших в світі генетичних банків, британському Biobak, в пошуках варіантів ДНК, пов’язаних зі сприйняттям трьох різних гірких речовин: пропилтіоураціла (Prop), хініну і кофеїну, щоб оцінити вплив різного сприйняття гіркого людиною на споживання кави, чаю та алкоголю.

Дослідники виявили, що більш висока чутливість до гіркоти кофеїну, обумовлена ​​наявністю певних генів, пов’язана з більш високим споживанням кави і більшою ймовірністю бути пристрасними споживачами цього напою. З іншого боку, більш висока чутливість до Prop і хініну призводить до споживання більшої кількості кави. Що стосується алкоголю, дослідження з’ясувало, що підвищене сприйняття Prop пов’язано з його більш низьким споживанням, в той час як інші дві речовини, мабуть, не мають особливого впливу.