понеділок, 19 листопада, 2018, 9:39 Київ
У Києві зробили жорсткішими правила розміщення реклами

Київська міська рада внесла зміни до правил благоустрою міста, зробивши жорсткішими правила розміщення реклами.

Про це написав депутат Київради Андрій Андрєєв на своїй Facebook-сторінці.

 

Тепер реклама (в тому числі на транспорті комунальної власності) має маркуватися на каркасі та містити найменування розповсюджувача зовнішньої реклами: телефон, номер дозволу та термін його дії.

Крім того, змінені правила демонтажу реклами. Встановлено, що рекламні засоби, які розміщені в охоронних зонах інженерних конструкцій, в разі виникнення аварійної ситуації демонтуються балансоутримувачем або власником рекламного засобу без відшкодування збитків.

«Новими правилами чітко визначено, що розміщення оголошень, наклейок, написів тощо здійснюється тільки в спеціально призначених місцях. Реклама, розміщена на інших елементах благоустрою, має бути прибрана власником або балансоутримувачем протягом тижня», – зазначив депутат.

За його словами, в разі самовільного розміщення рекламних засобів на номер абонента, вказаний в оголошенні, буде здійснюватися автодозвон з інформуванням про порушення правил благоустрою.

«Інтервал між набором – кілька хвилин. Автодозвін буде здійснюватися до усунення порушення та сплати штрафу (у разі складання протоколу про адмінпорушення)», – додав він.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-12-10 15:32 :09