понеділок, 19 листопада, 2018, 10:39 блоги Київ
Навіщо киянам Дарницький міст?
Ігор Мірошниченко
політик, громадський діяч

Нам потрібно завершити розпочате! Дарницький міст – це комбінований залізнично-автомобільний міст через річку Дніпро в Києві. На даний момент це наймолодший з наявних мостів у столиці, він знаходиться між Південним мостом та мостом Патона.

Будівництво мосту було розпочате влітку 2004 року, за ініціативи тодішнього міністра інфраструктури Георгія Кирпи. В результаті аналізу динаміки росту обсягів перевезень було визначено, що наявна потужність перевезень залізничного транспорту в короткостроковій перспективі буде вичерпана. Що ж до автомобільного транспорту, то вже тоді було очевидно, що наявні автомобільні мости в м. Києві перевантажені і будівництво нового комбінованого мосту з шести смугами автомобільного транспорту зніме гостроту цієї проблеми.

Міст був зданий в експлуатацію в 2011 році та поєднав між собою лівобережні Дарницький та Дніпровський райони з правобережним Печерськом та Голосієвом. Проте, попри всю прогресивність проекту та урочистості пов’язані з відкриттям – чиновники не гребували пафосним перерізанням стрічок при здачі кожної черги будівництва, – він так і не був реалізований в повному обсязі.

Дотепер недобудованими є лівобережні з’їзди та заїзди на міст з боку Дніпровської набережної. Через це новий та коштовний інфраструктурний проект не експлуатується на повну потужність. Поглянувши на інтерактивну карту заторів столиці в годину пік, можна здивуватися. Адже поки автомобільний потік на інших мостах офарбовується в темно-бордовий колір, «міст Кирпи» світиться як весняне листя.

Аналітичні розрахунку 14-ти річної давнини справдилися. Інфраструктура столиці не може впоратися зі зростанням кількості авто. Дарницький район столиці – є найбільш динамічно забудовуваним районом. Щороку, тут з’являються цілі мікрорайони нових висотних будинків, висотою від 14 поверхів. Жителі новобудов та старих будинків не тільки гостро потребують нової інфраструктури, а й не можуть якісно та повноцінно експлуатувати наявну. Адже через відсутність заїздів на міст, автомобілісти або кружляють вузькими вуличками, де затори також не рідкість, або ж користуються звичними Південним та мостом Патона.

Останнім часом ми можемо спостерігати анонси гучних інфраструктурних проектів, коли чиновники роздумують, щодо можливості реалізації того чи іншого «ноу-хау» в Україні. Тому, важливо, на мій погляд, заявити про реальні потреби. Безумовно, жителі Києва та всієї України потребують нових швидкісних шляхів сполучення, мостів та доріг. Проте, критично важливим кроком до розвитку – є доведення до ладу та реалізація в певній мірі наявної інфраструктури.

Добудова з’їздів з Дарницького мосту не є надкоштовною справою, зважаючи на 50 мільярдів гривень Дорожнього фонду, зібраного тільки в 2018 році та широкі можливості інвестування цього проекту. Для цього потрібна політична воля та бажання вповноважених чиновників з одного боку, з іншого боку Ми самі, кияни, мусимо показати владі, що ми цього потребуємо.

Саме тому, була зареєстрована Петиція з вимогою добудувати з’їзди з Дарницького мосту. Процедура підпису займає декілька хвилин, проте кожен голос – це демонстрація наших потреб. Особисто, як депутат Київради, я прикладу усіх зусиль для втілення цього в життя.

Підписати петицію можна за посиланням

Або зчитавши QR-код, за допомогою камери ваших смартфонів.

<nbsp;>

Підписати петицію – справа 5 хвилин, що зекономить години витрачені в заторах.

Редакція не несе відповідальності за думку, яку автори висловлюють у блогах на сторінках ZIK.UA.
* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-12-13 10:30 :45