вівторок, 13 листопада, 2018, 16:18 Політика
Разумков: Партії перед виборами оплачують свою рекламу за гроші громадян
ZIK
ZIK

Білборди дають можливість збільшити впізнаваність політиків та партій, особливо перед парламентськими виборами. Хоч це не дешевий інструмент, але ефективний. Але проблема в тому, що їх оплачують виборці.

Про це в ефірі програми «Перші про головне. Коментарі» на телеканалі ZIK говорив політтехнолог Дмитро Разумков.

«Українці у більшості випадків негативно реагують, принаймні внутрішньо, на ту політичну рекламу, яка зараз розвішана у містах. Тому що з врахуванням достатньо непростої соціально-економічної ситуації у державі, єдине, що вони розуміють, що це коштує дорого», – сказав Разумков.

Особливо, на його думку, важко слухати, коли задовго до виборів політики кажуть, що реклами забагато. А перед голосуванням риторика трохи забувається і знову можна побачити фарби та «перли».

«Справді, до багатьох політсил можна було б застосувати напис: «Всього доброго – за все добре». І це був би лозунг всієї кампанії. Але факт залишається фактом, що без бордів нікуди. З професійної точки зору, білборди  дають можливість збільшити впізнаваність, особливо, якщо ми говоримо про вибори не президентські, а парламентські. Адже для мажоритарки це достатньо ефективний інструмент, хоча і не найдешевший», – прокоментував він.

Політикам треба збільшувати впізнаваність, мають вони гроші чи ні. Але варто розрізняти, коли йдеться про приватні кошти та державні.

«Проблема полягає у тому, що одна з політичних сил витратила вже більше ста мільйонів гривень на рекламну кампанію. Переважно, це були бюджетні ресурси, які витрачаються на функціонування партій, дякуючи закону, який ухвалила ВР. Тому виходить так, що на білборди витрачаються не вони, а ми. Прикро, що гроші, які сплачують платники податків, і які з бюджету віддають на політичні партії – витрачаються не завжди правильно», – наголосив Разумков.

Нагадаємо, новий склад Центральної виборчої комісії ухвалив свою першу постанову щодо підготовки до президентських виборів в Україні 2019 року.

Нагадаємо, що ВО «Батьківщина» витратила на рекламу «Нового курсу» вже близько 100 мільйонів гривень.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-12-15 07:45 :31