Новини » Світ 7 листопада, 2018, 17:11
Гарвардські науковці зробили несподівану заяву щодо космічного тіла Омумауа
Фото: wikipedia.org

Загадковий космічний об’єкт Омумауа, який науковці виявили минулого року у сонячній системі, може бути уламком космічного корабля, посланого досліджувати Землю.

Про це заявили астрономи з Гарвардського університету, повідомляє RMF FM.

Омумауа, що перекладається з гавайської як «посланник із далекого минулого», вперше помітили у жовтні минулого року. Таємничий об’єкт викликав зацікавлення через незвичайну форму та невідоме походження. Спочатку його вважали кометою, згодом почали називати астероїдом, і врешті-решт створили окрему категорію «міжзоряний об’єкт».

На думку дослідників з центру астрофізики Гарвардського університету, цілком ймовірно, що таємничий темно-червоний об’єкт може бути створений позаземною цивілізацією.

«Омумауа може бути космічним зондом спеціально посланим на Землю інопланетною цивілізацією», – зазначають дослідники у статті, опублікованій в журналі Astrophysical Journal Letters.

Ця теорія ґрунтується на нетиповій поведінці об’єкта, що значно прискорив свій рух під час подорожі Сонячною системою, залишаючи її межі у січні 2018 року.

Науковці вважають, що Омумауа може бути легким космічним кораблем – фрагментом більшого космічного корабля, створеного технологічно високорозвинутою цивілізацією. Дослідники також припускають, що об’єкт може рухатися завдяки дії сонячної радіації.

Професор Абрахам Лоеб і Шмюель Бяли акцентують, що подібні зонди створюють і люди.

«Легкі космічні кораблі аналогічних розмірів були розроблені та збудовані нашою цивілізацією. Наприклад – IKAROS та ініціатива Starshot. Така технологія може використовуватися для перевезення вантажів між планетами чи зірками», – підкреслили астрономи.

Проте, як зауважує видання, прискорення Омумауа та його загадкова траєкторія, вказують на те, що «зонд» вже давно несправний.

Нагадаємо, упродовж листопада жителі Землі, включно з українцями, зможуть двічі спостерігати явище метеоритного дощу.