неділя, 21 жовтня, 2018, 20:20 Політика
Постпред України в Криму: Для «Укрзалізниці» пріоритетнішим є напрямок до Москви, аніж до Криму
ZIK
ZIK

Уже давно наполегливо «Укрзалізниці» пропонують призначити додатковий поїзд для кримчан зі сполученням Київ-Вадим, аби забезпечити для людей, які прямують до Криму. Але виглядає на те, що ті хто їздять в Москву – це бажані клієнти «Укрзалізниці», адже туди прямує аж десять потягів, а ті кримчани, які хочуть з Криму поїхати не в Москву, а в Київ – не бажані. Але аналогічна проблема стосується і автобусних перевезень.

Про це заявив постійний представник України в Автономній Республіці Крим Борис Бабін в ефірі програми FACE 2 FACE з Тетяною Даниленко на телеканалі ZIK.

«Я не знаю, хто пропонує драфт щодо перевезень до Криму і назад. Але думаю, що такі люди не можуть бути в українській владі. Бо у нас є чітка та однозначна позиція, яку ми озвучували багато разів про те, що треба організувати легальні автобусні пасажирські перевезення до пунктів розмежування на в’їзді і виїзді», – сказав Бабін.

Він розповів, що в всього три пункти пропуску, два з яких мають ключове значення. Йдеться про Чонгар та Каланчак. Відповідно там виходи на східну, центральну і західну Україну мають бути облаштовані внутрішніми обласними автобусними маршрути до найближчого хабу.

«Тобто туди, де є залізниця, український суд, культура, театр, університет, тобто йдеться про місто Херсон, адже іншого природного хабу там немає. Якщо ж йти на схід, то найближчою точкою є місто Генічеськ і станція Новоолексівка, де формуються поїзди у всі точки України», – розповів він.

За його словами, фактично, треба вийти на легальні перевезення на дуже невеликій ділянці. Але через те, що тривалий час працює чорний бізнес, посередники, дах на рівні районних структур нічого не змінюється.

«Ви ж прекрасно розумієте, який це кеш, адже сто тисяч осіб на місяць перетинають лінію розмежування і кожен платить майже нелегальному перевізнику. Тобто обсяги «інвестицій» в кишенях окремих посадових осіб можна тільки собі уявити», – зазначив Бабін.

Також, на його думку, не варто забувати, що ті перевізники, які їдуть з Криму в Україну, повністю підконтрольні ФСБ. Адже як правило вони не беруть пасажирів з КПВВ, а з Армянська, Євпаторії чи Феодосії.

«Тому ми з самого початку наполегливо вимагаємо нарешті оголосити конкурси на внутрішньообласні і внутрішньорайонні відповідні автобусні маршрути. Бо ми можемо констатувати, що державні адміністрації ухилялися від оголошення цих конкурсів. Лише нещодавно нарешті Херсонська ОДА оголосила конкурс на низку маршрутів, але все ж таки мають бути оголошені конкурси і в східній частині області до КПВВ Чонгар», – вважає він.

Крім того, він зазначив, що наполегливо пропонували «Укрзалізниці» призначити додатковий поїзд для кримчан зі сполученням Київ-Вадим.

«Немає ніяких технічних запобіжних питань, є лише питання політичної волі. Адже, якщо й немає вагоні, то є десять щоденних поїздів до Москви і можна буде пустити 9, а не 10. І цього навіть ніхто не помітить. Бо виходить так, що ті, які їздять в Москву – це бажані клієнти «Укрзалізниці», а ті кримчани, які хочуть з Криму поїхати не в Москву, а в Київ – не бажані. І це суто питання «Укрзалізниці», бо вони його блокують, а не міністр», – додав Бабін.

Нагадаємо, за першу половину 2018 року Укрзалізниця отримала фінансовий результат від курсування поїздів у напрямку Російської Федерації та зворотно в сумі 177,580 млн грн.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-11-19 15:43 :11