Новини » Суспільство 16 жовтня, 2018, 13:09
У МОЗ назвала відсоток молоді, яка ніколи не курила
Фото: Pixabay
Фото: Pixabay

Куріння є однією з найбільш поширених шкідливіших звичок української молоді. Згідно з даними дослідження U-Report за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), майже 21% опитаних віком від 14 до 34 років зазначили, що курять. Близько 54% з тих, хто нині не курить, хоч раз пробували тютюнову продукцію: звичайні сигарети, кальяни чи вейпи. Частка молоді, що ніколи не курила, незначна – усього 24.3%.

Про це повідомляє Міністерство охорони здоров’я.

У відомстві наголосили, що попри заборону реклами тютюну, вона все ще діє, хоч і є прихованою.

«Результати опитування демонструють: 60,4% молоді бачили рекламу сигарет. Серед них більшість спостерігає її у кіосках – 56,8%, супермаркетах (біля каси) – 48,9% та в інтернеті – 25,5%. Вітрини з сигаретами оформлюють таким чином, щоби спонукати людей до вживання тютюнових виробів. Застосування підсвітки, спеціальної викладки пачок, розміщення сигарет на яскравому тлі поряд із солодощами та іграшками на рівні дитячих очей, використання збільшених пачок та великих цінників привертають увагу потенційних покупців», – заявляють у МОЗ.

У відомстві переконані: для того, щоб посилити захист української молоді від куріння, необхідно покласти край агресивному маркетингу тютюнових компаній. «Зупинити тютюнову епідемію та поширеність прихованої реклами сигарет в Україні покликаний законопроект № 4030а. Норми законопроекту захистять школярів та молодь від прихованої реклами сигарет, розширять перелік вільних від тютюнового диму місць та вдосконалять контроль над виконанням антитютюнового законодавства. Ухвалення цього законопроекту допоможе обмежити присутність сигарет у повсякденному житті, а також зруйнувати соціальну прийнятність куріння», – наголосили у МОЗ.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2019-10-22 02:09 :09