Новини » Суспільство 6 жовтня, 2018, 23:34
На кільцях Сатурна зафіксували «дощ» із льоду

Вчені проаналізували дані, які були зібрані космічною станцією Cassini в момент, коли вона пролітала між атмосферою Сатурна та його кільцями.

Науковці успішно зібрали мікроскопічний матеріал, що падає з кілець планети на її поверхню, пише EurekAlert, – повідомляє Укрінформ.

Результат пошуку зображень за запитом "фото сатурна"

«Дослідники назвали це явище «дощ із кілець». Їм вдалося отримати дані про 2700 заряджених частинок, які були захоплені Cassini. За підрахунками дослідників, кожну секунду в атмосферу Сатурна потрапляє одна метрична тонна речовини», – йдеться у повідомленні.

Науковці проаналізували склад цього «дощу». Виявилося, що більша частина цих частинок є замерзлим водним льодом, з якого складаються кільця Сатурна. Дослідники виявили також і сліди силікатів – основних компонентів скелястих астероїдів. Крім того, були знайдені сліди таких речовин, як метан, бутан, пропан, аміак, молекулярний азот, чадний і вуглекислий газ.

Нагадаємо, космічна станція Cassini-Huygens, вартістю понад 3 мільярди доларів, була запущена в космос у 1997 році для дослідження Сатурна і його супутника Титана.

Станція названа на честь італійського вченого Жана Доменіко Кассіні, який довів, що кільце Сатурна складається з двох частин і часток різних розмірів.

Cassini-Huygens – одна з найбільш грандіозних космічних станцій, коли-небудь запущені в космос. Одне з досягнень вчених NASA, які досліджують фотографії з Cassini, – виявлення рідкої води в глибині Титану.

Вчені мають ще чимало матеріалу, у якому вони повинні розібратися і велику кількість даних, які потрібно опрацювати та проаналізувати.

Як повідомлялось раніше, вчені виявили, що Сатурн «з’їдає» свої кільця.