Новини » Світ 27 вересня, 2018, 10:19
Життя могло існувати під поверхнею Марса, – дослідження
Джерело: independent.co.uk

За новим дослідженням, інопланетне життя могло процвітати під поверхнею Марса.

Червона планета колись мала усі умови для того, щоб мікроби процвітали, стверджує нове дослідження. Ці мікроорганізми могли виживати протягом сотень мільйонів років, – інформує видання Independent.

«На підставі основних фізико-хімічних розрахунків ми виявили, що поверхня стародавнього Марсу мала достатньо розчиненого водню для живлення підземної біосфери», – сказав Джессі Тарнас, аспірант Браунського університету, США, та провідний автор досліджень, що були опубліковані у Earth and Planetary Science Letters. «Умови у цій придатній для життя зоні були подібними до тих ділянок Землі, де існує підземне життя».

На Землі організми, відомі під назвою підземні літотрофні мікробні екосистеми, здатні існувати у схожих умовах. Вони не можуть отримати енергію від сонячного світла, тому, натомість, добувають електрони з молекул середовища, яке їх оточує.

Близько 4 млрд років тому, Марс міг мати ті самі умови, що й сьогодні має велика кількість мікробів на Землі.

Дослідники розуміють, що ці висновки зовсім не означають, що на Марсі існувало інопланетне життя. Проте вони є важливим свідченням того, що, якщо життя зародилося там, воно могло самостійно підтримувати себе.

Поєднавши та проаналізувавши різноманітні дані про Червону планету, вчені встановили, що вона могла протягом сотень мільйонів років мати придатну для життя зону, яка сягала кілометрів у глибину.

Про дослідження на Марсі читайте також тут.

Переклад з англійської Оксани Вергелес, для ІА ZIK