середа, 26 вересня, 2018, 14:13 Суспільство
Юрист: Законодавством встановлена презумпція правоти надавача комунальних послуг
ZIK
ZIK

Якщо споживач не задоволений якістю житлово-комунальних послуг або деякі з них йому не надаються зовсім, аби довести свою правоту в суді, йому доведеться витратити не менше року.

Про це в ефірі ток-шоу «Злий дім» на телеканалі ZIK заявила юрист Віта Струкова.

Вона зазначила, що законодавство справді вимагає договір про надання послуг з утримання будинку. Втім, його відсутність ніяк не впливає на обов’язки сторін оплачувати послуги.

«Взагалі хочу сказати, що низкою законів встановлена абсолютна презумпція правоти і невинуватості надавачів комунальних послуг. Тому що споживач повинен кожного разу доводити свою правоту», – заявила експерт.

За її словами, коли споживач не задоволений якістю житлово-комунальних послуг, він повинен мінімум рік витратити, аби довести свою правоту у суді.

«Що повинен робити споживач, якщо він не задоволений якістю та обсягом надання житлово-комунальних послуг? Або якщо він справедливо вважає, що послуга взагалі не надається?», – запитує Віта Струкова.

Вона пояснила, які кроки повинен зробити споживач, якщо йому не надається послуга, наприклад, з поточного ремонту, дератизації, прибирання тощо.

«Він повинен скласти акт-претензію, викликати надавача цих послуг. Тоді надавач повинен прийти, але якщо він цього не зробить, то «нічого страшного», – заявила юрист.

Як повідомлялося, у Запоріжжі рішенням суду пенсіонерові нарахували борг за централізоване опалення, яким той не користувався 8 років.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-12-13 03:49 :47