п'ятниця, 21 вересня, 2018, 10:00 Економіка
Маркетолог Богдан Терзі: Інтернет-маркетинг підірве підприємництво у найближчі п’ять років®
Богдан Терзі про рекламу і маркетинг в інтернеті
Богдан Терзі про рекламу і маркетинг в інтернеті

Інтернет давно перетворився з технологічної дивини на повсякденну реальність інформаційного простору. А це означає, що бізнес-проекти, які зацікавлені в подальшому процвітанні, повинні переглянути або навіть переосмислити старі маркетингові стратегії. Інтернет-маркетинг підірве підприємництво в найближчі п’ять років.

Так вважає Богдан Терзі – маркетолог і керівник рекламного агентства «Аміллідіус». Тому дуже важливо швидко адаптуватися, бути в перших рядах тих, хто використовує новий тренд з користю для бізнесу.

Модель просування бізнесу в Інтернеті від Богдана Терзі

2017 рік став рекордним за капіталізацією інтернет-реклами, і галузь продовжує набирати обертів, –відзначає Богдан Терзі. Маркетолог, який не враховує цей тренд, перетворює свою компанію в аутсайдера.

Просуваючи бізнес клієнтів онлайн, фахівці «Аміллідіус» відпрацьовують чотири основних напрямки:

  • створення репутації онлайн;
  • розробка інструментів для залучення цільової аудиторії;
  • залучення клієнтів через Інтернет;
  • завершення угоди через продаж.

Онлайн репутацію потрібно взяти на контроль в першу чергу, адже сьогодні успіх і прибуток компанії безпосередньо залежать від того, що про неї говорять в Інтернеті. За статистикою, більше 70% користувачів перед тим, як купити товар або замовити послугу, читають відгуки. Тому, якщо в перших рядках видачі Google потенційний клієнт знаходить негатив на адресу компанії або продукту, ймовірність того, що він не передумає купити товар або замовити послугу, різко знижується.

Аміллідіус, керівник Богдан Терзі, маркетолог
Аміллідіус, керівник Богдан Терзі, маркетолог

На жаль, багато українських бізнесменів недооцінюють цей фактор, не розуміючи, скільки вони втрачають через це, констатує Богдан Терзі. Маркетолог повинен вміти донести до керівництва або власників бізнесу той факт, що позитивний образ компанії принесе їм нових клієнтів без будь-яких додаткових рекламних зусиль.

Лідогенерація плюс грамотні продажі – шлях розвитку вашого бізнесу

Важливий і вибір аудиторії, якій адресована інтернет-реклама. Набирає популярність останнім часом метод лідогенерації, що дозволяє не зливати рекламний бюджет даремно, а повідомляти про свою пропозицію тільки зацікавленим людям. Інструменти, розроблені компанією «Аміллідіус», дозволяють отримати перших реальних клієнтів буквально на наступний день після запуску реклами.

Але недостатньо просто знайти потенційних клієнтів, потрібно ще довести їх до закриття угоди. Зараз роль продавців стала менш важливою, ніж 10 років тому, але все одно, це останній, завершальний етап, підкреслює Богдан Терзі. І тут важливо довести клієнта до закриття угоди, покупки товару чи замовлення послуги, не зіпсувати цей останній крок непрофесіоналізмом продавців. Якщо власні співробітники не можуть впоратися з продажами, краще віддати цей етап на аутсорс професіоналам до того моменту, як в компанії з’явиться свій грамотний відділ продажів.

Богдан Терзі, маркетолог і керівник агентства «Аміллідіус»
Богдан Терзі, маркетолог і керівник агентства «Аміллідіус»

Цифровий світ та Інтернет-реклама передбачають високі швидкості ведення бізнесу. Якщо чекати, як нова фішка спрацює у одного, другого, п’ятого, десятого конкурента, можна запізнитися і не застрибнути навіть на підніжку потягу. Компанія «Аміллідіус» під керівництвом Богдана Терзі пропонує клієнтам комплексний підхід до ведення бізнесу в Інтернеті під девізом «Швидко. Якісно. Ефективно», що на 100% відповідає тенденціям сучасного ділового світа.

* Якщо Ви знайшли помилку в тексті новини, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter.
реклама
більше новин
Top
2018-10-18 19:14 :04